ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: این دیدار، بازی است که همه دوست دارند ببینند و بازی کنند، یک بازی پر از شور و هیجان و از بازی‌های قوی لیگ است. وی ادامه داد: از بازیکنان انتظار بازی خوب و عادلانه داریم، امیدوارم هواداران تیم‌های […]

- از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوشحال نشدم/ خوشحالم که دو سپاهانی در جام جهانی به برزیل گل زدند!

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: این دیدار، بازی است که همه دوست دارند ببینند و بازی کنند، یک بازی پر از شور و هیجان و از بازی‌های قوی لیگ است.

وی ادامه داد: از بازیکنان انتظار بازی خوب و عادلانه داریم، امیدوارم هواداران تیم‌های خود را تشویق کنند، همانطور که می‌دانید، سپاهان هواداران زیادی دارد و امیدوارم هواداران با صلح بیایند و از ورزشگاه خارج شوند.

مورایس در مورد وضعیت خط دفاعی تیمش گفت: دوست داریم هیچ گلی دریافت نکنیم و باید فرمول این کار را پیدا کنیم و بازی دفاعی خودمان را بهتر کنیم؛ در مورد رقابت بین بهترین خط حمله و دفاع، فکر می‌کنم بازی لذت‌بخشی خواهد شد که هواداران می‌توانند از این بازی لذت ببرند، امیدوار بودم بعد از بازی این سؤال را بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد انتظاری که از هواداران دارد و قولی که می‌دهد، تصریح کرد: قول نمی‌دهم اما بهترین خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم هواداران با صلح و آرامش بیایند، تیم خود را تشویق کنند و از ورزشگاه بروند.

وی در مورد درخشش محصولات آکادمی سپاهان در جام جهانی فوتبال نوجوانان عنوان داشت: بگذارید مثبت باشم، گل‌های بازی را دیدم و خیلی خوشحالم که دو بازیکن از آکادمی سپاهان گلزنی کردند؛ یعنی استعداد داریم و باید به آن‌ها توجه کنیم، به آن‌ها و کسانی که با این بچه‌ها کار می‌کنند، تبریک می‌گویم.

مورایس خاطرنشان کرد: نمی‌خواستم از این لحظه استفاده کنم اما بازیکنان خوبی در آکادمی داریم، بعضی وقت‌ها شاید انتظار بیشتری از بازیکن آکادمی داشته باشیم، همه لیگ‌های دنیا تیم‌های آکادمی دارند و در یک باشگاه ورزشی، باید از تمام بازیکنان حمایت شود، چه از طرف آکادمی، مدیر آکادمی و سایرین باید به تمام بازیکنان آکادمی احترام گذاشت؛ این‌گونه رفتار می‌کنم و امیدوارم آن‌ها نیز این‌گونه رفتار کنند، برای این‌که واضح بگویم در مورد انتقاد یکی از مدیران آکادمی در مورد، نیلسون، هادی محمدی و سیاوش یزدانی صحبت کردم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برد مقتدرانه این تیم در آسیا ادامه داد: رقابت متفاوتی بین لیگ ایران و آسیا است، غیر مستقیم خوشحالیم که ۹ گل زدیم زیرا ۹ گل زدن در هیچ رقابتی ساده نیست، از تساوی پرسپولیس خوشحال نیستم زیرا نماینده ایران بود، وقتی بحث رقابت بین‌المللی می‌شود باید از همه نمایندگان ایران حمایت شود و سپاهان، نساجی و پرسپولیس فرقی ندارد.

وی در پایان گفت: قبل از بازی با آلمالیق از نزدیک با رئیس فدراسیون داشتیم که اعلام حمایت کردند و این حمایت باید واقعی باشد و از فدراسیون بابت رفتار حرفه‌ای تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: فقط سر پرسپولیس کلاه رفت!/ به اینجا نیامدم که کری بخوانم

منبع: خبـر ورزشی