چشمی: شکست دادن برزیل توسط نوجوانان ایران، کار بزرگی است
چشمی: شکست دادن برزیل توسط نوجوانان ایران، کار بزرگی است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، روزبه چشمی در مورد برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: از هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم. همگی سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و باید سه  امتیاز را می‌گرفتیم. حتی می‌توانستیم از موقعیت‌های خود در نیمه اول بیشتر استفاده […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، روزبه چشمی در مورد برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: از هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم. همگی سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و باید سه  امتیاز را می‌گرفتیم. حتی می‌توانستیم از موقعیت‌های خود در نیمه اول بیشتر استفاده کنیم اما خدا را شکر با کسب این سه امتیاز نتیجه هفته قبل را جبران کردیم.

وی در خصوص اینکه اواخر بازی برای کلین‌شیت کردن خیلی عصبانی شد، عنوان کرد: بچه‌ها در اواخر بازی خسته شده بودند اما در همان دقایق آخر با وجود خستگی نتایج رقم می‌خورد. حیف است وقتی ۹۰ دقیقه تا این اندازه خوب بازی کرده‌ایم در یک یا دو دقیقه به خاطر اشتباه بچگانه گل بخوریم. خدا را شکر  توانستیم امروز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد امیدوار شدن هواداران با این سبک بازی استقلال و اینکه این موفقیت‌ها تا چه زمانی ادامه‌دار است، تصریح کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم. همه تلاش خود را می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم. امروز هم نتیجه خوبی گرفتیم. ان‌شاءالله تا پس از تعطیلات و بازی آینده ببینیم چه می‌شود.

چشمی در خصوص اینکه آیا باشگاه هم به اندازه زحمات بازیکنان از تیم حمایت می‌کند، عنوان کرد: مشکلات هست اما همه تمام توان خود را می‌گذارد. البته قطعاً باید برخی جاها بیشتر کار کنند. این تیم و این بازیکنان و کادر فنی‌اش مستحق امکانات بیشتر و شرایط بهتری هستند. البته با این وجود همه تلاش می‌کنند. 

وی در مورد اینکه آیا خودش تمایل دارد در دفاع وسط بازی کند یا هافبک دفاعی گفت: امروز هم قسمت نبود هافبک دفاعی بازی کنم و مجبور شدم بار دیگر به دفاع بروم. فکر می‌کنم پس از جام جهانی شرایط مقداری برای من تغییر کرد لطف خدا بود و تمام تلاش خود را می‌کنم تا در هر پستی بهترین عملکرد را داشته باشم امیدوارم این تلاش ادامه‌دار باشد و خدا را شکر شرایط خوب است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد برتری ۳ بر ۲ تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل در جام جهانی اظهار داشت: شنیدم در شرایطی که ۲ بر صفر عقب بودند، ۳ بر۲ پیروز شدند. واقعاً کار بزرگی کردند دم‌شان گرم و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. کار سختی است که بتوانید برزیل را در این شرایط ببرید. به حسین عبدی و کادر فنی و بازیکنانش دستمریزاد می‌گویم. 

وی در مورد ناراحتی شجاع خلیل‌زاده از فحاشی هواداران استقلال و اینکه او اعلام کرده به این دلیل که بانوان در ورزشگاه حضور دارند نباید اینگونه به خانواده او فحاشی شود، توضیح کرد: وقتی این صحبت‌ها مطرح می‌شود شاید اتفاقاتی بیفتد که بار دیگر بانوان را به ورزشگاه راه ندهند. قطعاً باید هواداران آقا رعایت این اتفاق را بکنند. زیرا حضور بانوان در استادیوم حق‌شان است تعداد بیشتری هم باید بیایند خدا را شکر این روند فعلی خوب است و ان‌شاءالله ظرفیت خیلی بیشتری در اختیار بانوان قرار بگیرد. امیدوارم در همه استادیوم‌های ما اتفاقاتی بیفتد که این سؤال مطرح نشود. واقعاً باید حواس‌مان به این موضوع باشد

وی افزود: ان‌شاءالله روزی در تمام استادیوم‌های ما هم ظرفیت بانوان و هم ظرفیت آقایان پر شود زیرا واقعاً فوتبال با هواداران زنده است.

بازیکن ملی‌پوش استقلال در خصوص آغاز اردوی تیم ملی از دوشنبه عنوان کرد: اجازه بدهید اردو شروع شود و سپس صحبت کنیم.

چشمی در خصوص اینکه آیا وضعیت بازیکنان استقلال خوب شده است، گفت: فکر می‌کنم برخی اتفاقات پشت بردهای تیم می‌مانند به بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه خسته‌نباشید می‌گوییم. همه تلاش می‌کنم لیاقت این بازیکنان هم بیشتر است. نمی‌گوییم شدت مشکلات مانند سابق است قطعاً تلاش کرده‌اند و برخی مسائل حل شده اما نباید بگوییم کامل همه چیز خوب است. از سال گذشته بازیکنان استقلال رقم زیادی طلب دارند و این موضوع مقداری کار را برای بازیکنان و مسئولان باشگاه سخت کرده است.

وی افزود: همانگونه که این بازیکنان غیرت می‌گذارند و کادر فنی تلاش می‌کنند، مدیریت هم در حال تلاش است اما امیدواریم این تلاش بیشتر شود تا مشکلات به شکل کاملی رفع شود. با این وجود به هر سه مجموعه خسته‌نباشید می‌گویم. 

بازیکن اسبق تیم‌های ملی پایه و فعلی تیم ملی بزرگسالان در ادامه صحبت‌های خود در خصوص پیروزی تیم نوجوانان مقابل برزیل توضیح داد: واقعاً لذت بردم. امیدوارم این بردها در جام جهانی ادامه‌دار باشد. وقتی آخر بازی استقلال به من گفتند ایران  برزیل را شکست داده خیلی خوشحال شدیم. همه برای این بچه‌ها دعا کرده و به آنها خسته نباشید می‌گوییم. این نتیجه نشان می‌دهد پتانسیل فوتبال ما خیلی بالا  است. امیدوارم در ادامه هم نتیجه‌ای بگیرند که همه لذت ببریم. امیدارم بازی بعدی را هم ببرند.

پایان پیام/





منبع: فارس