به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، همزمان با حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های عبری از وقوع انفجاری مهیب در جنوب شهر بندری حیفا خبر دادند. منابع عبری ادعا کردند که یک شیء مهاجم در آسمان شهر حیفا رهگیری شده، اما آژیرهای هشدار در این شهر به صدا در نیامده است. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، همزمان با حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های عبری از وقوع انفجاری مهیب در جنوب شهر بندری حیفا خبر دادند.

منابع عبری ادعا کردند که یک شیء مهاجم در آسمان شهر حیفا رهگیری شده، اما آژیرهای هشدار در این شهر به صدا در نیامده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که سامانه‌های پدافند موشکی گنبد آهنین و پاتریوت برای رهگیری هدفی در آسمان حیفا فعال شده‌اند.

دقایقی بعد رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که یک فروند پهپاد ورودی از حریم هوایی لبنان از سمت دریا به منطقه حیفا رهگیری شده است.

آژیرهای هشدار حمله هوایی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین

در ادامه حملات موشکی و پهپادی مبارزان فلسطینی به اراضی اشغالی، دقایقی پیش، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه ضمن اشاره به فعال‌شدن آژیرهای خطر، درباره نفوذ پهپاد از نوار غزه به آسمان شهرک «سدیروت» هشدار داد.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های اشغالی در مجاورت با مرز لبنان خارج شده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

منبع: مـهر