رقابت سپاهان و پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران، به ویژه پس از حرفه ای شدن رقابت های لیگ برتر همیشه وجود داشته و این یک ماجرای قابل انکار نیست. بازی های این دو تیم نیز هیچ وقت شبیه بقیه مسابقات لیگ نبوده و نیست. در این رابطه عوامل زیادی، منهای بازیکنان و مربیان سهم دارند […]

- جنگ سپاهان و پرسپولیس به خاطر استقلال بالا گرفت/ ۳ امتیاز برای حمله به شاگردان جواد نکونام

رقابت سپاهان و پرسپولیس در تاریخ فوتبال ایران، به ویژه پس از حرفه ای شدن رقابت های لیگ برتر همیشه وجود داشته و این یک ماجرای قابل انکار نیست.

بازی های این دو تیم نیز هیچ وقت شبیه بقیه مسابقات لیگ نبوده و نیست. در این رابطه عوامل زیادی، منهای بازیکنان و مربیان سهم دارند که گاهی وقت ها به مدیریت باشگاه ها مربوط می شود. منظورمان همان بیانیه های کسالت باری است که هر از چندی و به مناسبت های مختلف منتشر می شوند که ما هیچ وقت نفهمیدیم این بیانیه ها چه حاصلی داشته اند، به جز همان کل کل های همیشگی که به اعتبار فوتبال کشور، خدشه وارد کرده است.

در هر حال امروز سپاهان و پرسپولیس در یک وضعیت متفاوت مقابل هم به میدان می روند که یک سو، گوشه چشمی به حساسیت های موجود در این بازی دارند و از سوی دیگر به شرایط خاص استقلال می نگرند و باید نگران اوضاع و احوالِ تیم جواد نکونام باشند.

استقلال با روند سرعتی در امتیارگیری، مجموع امتیازاتش را به عدد ۲۲ رسانده و پرسپولیس ۱۷ امتیازی، اگر باز هم امروز کاری انجام ندهد، اختلافش با استقلال زیاد می شود.

این در حالی است که وضعیت سپاهان هم تعریف چندانی ندارد. سپاهان با این همه بازیکن و نیرو و امکاناتِ سخت افزاری، فقط ۱۲ امتیاز جمع کرده و در کمرکش جدول لیگ حضور دارد. در نتیجه این تیم هم چاره ای ندارد، مگر اینکه از این بازی خانگی با دست پر از میدان بیرون برود.

در همین ارتباط: روز بزرگ فوتبال ایران فرا رسید/ به یاد سرباز احمدی و ماجرای آب‌های مسموم؛ به یاد بیانیه‌های جنجالی و طولانی…

منبع: خبـر ورزشی