قبل عمل از پیکرتراشی به این نکات مهم توجه کنید
قبل عمل از پیکرتراشی به این نکات مهم توجه کنید

روزنامه هفت صبح نوشت: پیکرتراشی یکی از انواع تقریبا جدید جراحی زیبایی است که برای حذف چربی‌های اضافی بدن و از بین بردن افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. وزن شما بعد از این جراحی کاهش پیدا نمی‌کند و فقط برای فرم‌دهی بدن استفاده می‎‌شود. این جراحی به روش برداشتن چربی اضافه از […]

- قبل عمل از پیکرتراشی به این نکات مهم توجه کنید

روزنامه هفت صبح نوشت: پیکرتراشی یکی از انواع تقریبا جدید جراحی زیبایی است که برای حذف چربی‌های اضافی بدن و از بین بردن افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود. وزن شما بعد از این جراحی کاهش پیدا نمی‌کند و فقط برای فرم‌دهی بدن استفاده می‎‌شود. این جراحی به روش برداشتن چربی اضافه از یک ناحیه و تزریق آن به بخش دیگری از بدن است.

این عمل یکی از گرانترین جراحی‌های زیبایی‌ست و هزینه آن از ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان است. این هزینه بسته به شرایط فرد و عضوی از بدن که پیکرتراشی و چربی آن برداشته یا به آن منتقل می‌‎شود، تغییر می‌کند؛ به همین دلیل ممکن است هزینه یک جراحی پیکر‌تراشی به ۱۰۰ میلیون تومان هم برسد.

 حتی نوع دستگاهی که برای جراحی استفاده می‌شود هم در این هزینه تاثیر دارد و نکته مهم این است که جراحی زیبایی بیمه نیست. این دستگاه‌ها در میزان نقاهت بیمار بعد از جراحی تاثیر دارند و بسته به میزان چربی بدن و ناحیه مورد جراحی متفاوتند.

تعداد ثبت شکایت از عوارض بعد از جراحی‌های زیبایی کم نیست و به همین دلیل باید چند نکته مهم را قبل از رفتن زیر تیغ جراحی در نظر گرفت: قبل از اعتماد به پزشک باید مشخصات او را در سایت نظام پزشکی و انجمن جراحان زیبایی جست‌وجو کرد و به‌غیر از آن‌هم این جراحی هرگز نباید در مطب انجام شود.

منبع: اطلاعات انلاین