به گزارش زیرنویس: فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی بیست روز گذشته خبر داد. سرهنگ نجم الدین سهرابی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان تعدادی از […]

به گزارش زیرنویس: فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۳۱ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان طی بیست روز گذشته خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده های انتظامی شهرستان تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی‌ها از آن مکان‌ها، ۳ کیلو و ۶۱۸ گرم انواع مواد مخدر را به همراه ۵ حقه وافور، ۷ دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، ۶ دستگاه کارت خوان کشف و ۳۱ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: در این طرح ۳دستگاه موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان این که برخورد انتظامی شهرستان با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا