ستاره ایران مشکلی برای بازی با انگلیس ندارد
ستاره ایران مشکلی برای بازی با انگلیس ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان روز گذشته اولین دیدار خود در جام جهانی را با برتری ۳ بر ۲ مقابل برزیل، قهرمان جهان تمام کرد. در شرایطی که با نظر فیفا، آرشا شکوری، دروازه‌بان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما نباید از نقش کسری طاهری هم در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان روز گذشته اولین دیدار خود در جام جهانی را با برتری ۳ بر ۲ مقابل برزیل، قهرمان جهان تمام کرد.

در شرایطی که با نظر فیفا، آرشا شکوری، دروازه‌بان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما نباید از نقش کسری طاهری هم در این پیروزی بی‌تفاوت عبور کرد.

بازیکنی که پس از ۲ بر صفر عقب افتادن ایران از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و با به ثمر رساندن گل دوم و ارسال پاس روی گل سوم شاگردان حسین عبدی عملکردی فوق‌العاده از خودش به جا گذاشت. 

البته پس از این اتفاق طاهری در دقیقه ۷۵ در حالی که وضعیت چندان مناسبی نداشت جای خود را به رضا غندی‌پور داد و همین امر نگرانی‌هایی را درمورد مصدومیتش ایجاد کرد.

با این وجود طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی زیرنویس، کسری هیچ مشکلی برای بازی با انگلیس ندارد و در صورت تشخیص کادرفنی می‌تواند در این بازی به زمین برود.

نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ سه‌شنبه در دومین بازی خود بازهم در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا مقابل سه شیر قرار می‌گیرند.

پایان پیام/





منبع: فارس