به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته دوازدهم از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، شاگردان اریک تن هاخ در منچستر یونایتد با یک گل در مقابل تیم انتهای جدولی لوتون تاون به برتری رسیدند. لوتون تمام فصل تنها در ۴ مسابقه متحمل شکست نشده بود و مقاومت این تیم تا دقیقه ۵۸ ادامه […]

- پیروزی سخت در مقابل حریف قعرنشین +خلاصه بازی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته دوازدهم از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، شاگردان اریک تن هاخ در منچستر یونایتد با یک گل در مقابل تیم انتهای جدولی لوتون تاون به برتری رسیدند.

لوتون تمام فصل تنها در ۴ مسابقه متحمل شکست نشده بود و مقاومت این تیم تا دقیقه ۵۸ ادامه پیدا کرد اما حملات مداوم میزبان بالاخره روی یک کرنر به نتیجه رسید. ارسال‌های مکرر از چپ و راست با فرصت‌طلبی ویکتور لیندلوف روی توپ برگشتی همراه شد تا شیاطین سرخ با یک گل از حریف پیش بیفتند و این نتیجه تا انتهای کار پابرجا ماند.

این دومین پیروزی شیاطین سرخ در ۵ مسابقه اخیر بود، تیم تن هاخ در هر ۳ مسابقه دیگر با دریافت مجموعاً ۱۰ گل، متحمل شکست شده.

منچستر یونایتد تا کنون ۲۹ بار مقابل تیم‌های تازه‌وارد به لیگ برتر در زمین حاضر شده که حاصل اولین تقابل لیگ برتری منچستر یونایتد با این تیم‌ها ۲۱ پیروزی، ۵ تساوی و تنها ۳ شکست بوده. گل لیندلوف رقم‌زننده بیست و یکمین پیروزی شیاطین سرخ در نخستین مصاف‌ با تیم‌های لیگ برتری بود.

پیروزی مقابل لوتون تاون در شرایطی رخ داد که ورزشگاه اولدترافورد از مسابقه شماره ۲۵۰۰ خود میزبانی می‌کرد. تئاتر رویاها نخستین بار زمستان ۱۹۱۰ از بازی‌های منچستر یونایتد میزبانی کرد و در طول ۱۱۳ سال گذشته جزء جدانشدنی خاطرات شیرین و تلخ هواداران شیاطین سرخ بوده است. 

خلاصه بازی منچستریونایتد و لوتون تاون:

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا