طالقانی: مدیرعامل پیشین استقلال سینما و بیمه را جای فوتبال کارشناسی کند!
طالقانی: مدیرعامل پیشین استقلال سینما و بیمه را جای فوتبال کارشناسی کند!

به گزارش زیرنویس، عبدالکاظم طالقانی، درمورد انتقادات اخیر امیر رضا واعظ آشتیانی از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر با پدیده عجیبی روبرو هستیم که برخی به صرف یک سال حضور در فوتبال خودشان را تئوریسین و نظریه پرداز می‌دانند. این فرد که دوران حضورش در فوتبال با انواع و […]

به گزارش زیرنویس، عبدالکاظم طالقانی، درمورد انتقادات اخیر امیر رضا واعظ آشتیانی از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر با پدیده عجیبی روبرو هستیم که برخی به صرف یک سال حضور در فوتبال خودشان را تئوریسین و نظریه پرداز می‌دانند. این فرد که دوران حضورش در فوتبال با انواع و اقسام اتفاقات تلخ مدیریتی از جمله اخراج سرمربی تیم قهرمان روبرو بود، در همه این سالها گفته هرگز علاقه ندارد به فوتبال بازگردد! اما به ناگاه نامزد ریاست فدراسیون می شود، در حالیکه حتی ۵ فرم و امضای مجمع را هم ندارد.

وی افزود: آقای واعظ آشتیانی، شان حضور شما در فوتبال چیست؟ خواهش می کنم دیگر درمورد فوتبال حرف نزنید و در عوض درباره سینما، تئاتر، بیمه و شورای شهر صحبت و کارشناسی کن!

رئیس هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: از واعظ آشتیانی می‌خواهم نبش قبر نکند زیرا خودش دچار مشکل می شود. در آن حالت شاید مجبور شوم ناگفته‌هایی درمورد دوران درخشانش در باشگاه استقلال، فدراسیون دوچرخه سواری و شورای شهر را بازگو کنم!

به گزارش فارس، به تازگی امیر رضا واعظ آشتیانی در مصاحبه‌ای انتقادات تندی را علیه مهدی تاج رییس فدراسیون مطرح کرده و مدعی شده پول ویلموتس پرداخت نشده و سود آن در حال کنتور انداختن است.

پایان پیام/





منبع: فارس