اسدی یک گل غیرقابل باور زد
اسدی یک گل غیرقابل باور زد

 ژوزه مورایس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که عده زیادی ازشما را می‌بینیم که برای دیدن این مسابقه آمده اید. چیزی که خیلی دوست دارم در موردش صحبت کنم اینکه همه لذت بردیم و هواداران پرسپولیس در امنیت کامل ورزشگاه را ترک کردند و فقط یک […]

- اسدی یک گل غیرقابل باور زد

 ژوزه مورایس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که عده زیادی ازشما را می‌بینیم که برای دیدن این مسابقه آمده اید. چیزی که خیلی دوست دارم در موردش صحبت کنم اینکه همه لذت بردیم و هواداران پرسپولیس در امنیت کامل ورزشگاه را ترک کردند و فقط یک سری بطری پرتاب شده هنگام کرنر زدن که امیدوارم دیگر شاهد این مسایل نباشیم. نباید بی احترامی به تیم مقابل شود و در کل لذت بردیم.

*ظاهرا تیم های دیگر همه چیزهایشان درست بوده است

سرمربی سپاهان افزود: با کسر ۴ ا امتیاز از ما بازی برای هر دو تیم حساس تر شده بود. بازی مهمی برای هر دوتیم بود چون از پرسپولیس هم یک امتیاز کم شده بود و فقط از ما دو تیم فقط امتیاز کم کرده بودند ظاهرا همه تیم های دیگر همه چیزهایش درست بوده است.

*اسدی یک گل غیرقابل باور زد

مورایس تصریح کرد: بازی پایاپایی بود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و مهره‌های خوب دارد. در حفظ توپ خیلی خوب عمل کردند و بازیکنان تیم هم کیفیت خوبی دارند. هر تیمی گل می زند لیاقتش را دارد ویک گل عالی وغیرقابل باور از سوی اسدی زده شد. من عادت دارم در تمرینات کسی کار خوبی می کند می‌گویم عالی. البته ما موقعیت های دیگری هم داشتیم ولی بازی نزدیکی بود زیرا دو تیم با کیفیت و خوب هستند.

باشگاه خبرنگاران