کانوپولو قهرمانی آسیا/ قهرمانی مشترک تیم مردان ایران و چین تایپه
کانوپولو قهرمانی آسیا/ قهرمانی مشترک تیم مردان ایران و چین تایپه

 در پی لغو دیدار فینال مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا با تصمیم کنفدراسیون کانویینگ آسیا، ملوان نیروی دریایی نماینده ایران و چین تایپه مشترکاً عنوان قهرمانی را به دست آوردند. مسابقات قایقرانی کانوپولو قهرمانی آسیا که از روز جمعه در سنگاپور آغاز شده بود، روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که با کسب عنوان سومی […]

- کانوپولو قهرمانی آسیا/ قهرمانی مشترک تیم مردان ایران و چین تایپه

 در پی لغو دیدار فینال مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا با تصمیم کنفدراسیون کانویینگ آسیا، ملوان نیروی دریایی نماینده ایران و چین تایپه مشترکاً عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

مسابقات قایقرانی کانوپولو قهرمانی آسیا که از روز جمعه در سنگاپور آغاز شده بود، روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که با کسب عنوان سومی تیم بانوان ایران همراه بود.

نماینده مردان ایران نیز قرار بود در رقابت فینال با چین تایپه روبه‌رو شود و در حالی که تیم‌ها در حال گرم کردن پیش از مسابقه بودند، شرایط جوی، نامساعد شد و بازی به تعویق افتاد.

با ادامه‌دار شدن شرایط نامساعد جوی، این رقابت لغو شد و مسئولان برگزاری برای مشخص شدن قهرمان جلسه‌ای برگزار کردند و ملوان نیروی دریایی، نماینده مردان ایران و چین تایپه به عنوان قهرمان مشترک معرفی شدند. تیم ژاپن نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین محمدعلی ملایی ورزشکار کانوپولو ایران، عنوان آقای گلی بخش مسابقات را با به ثمر رساندن ۲۲ گل کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران