به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، تصادف شدید یک دستگاه کامیون با خودروی مزدا یکشنبه شب در کنار گذر جنوبی بابل در محدوده روستای ارمک از بخش گتاب جان سه مرد را گرفت. مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: بعد از اعلام گزارش مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، تصادف شدید یک دستگاه کامیون با خودروی مزدا یکشنبه شب در کنار گذر جنوبی بابل در محدوده روستای ارمک از بخش گتاب جان سه مرد را گرفت.

مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: بعد از اعلام گزارش مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون با مزدا، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره هفت به محل حادثه واقع در روستای ارمک بخش گتاب اعزام شدند.

سید مازیار حسنی اظهار داشت:در این حادثه خودروی مزدا و کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان مزدا که سه مرد میانسال بودند در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه در اثر شدت برخورد هر سه سرنشین در کابین خودرو مزدا محبوس شدنده بودند، افزود: امداد گران آتش نشان ضمن ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توانستند متوفیان حادثه را از خودرو خارج کرده و به عوامل مربوطه تحویل دهند.

وی ادامه داد :به شهروندان توصیه می شود در هنگام رانندگی در بزرگراه و اتوبان ها ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کرده و با حفظ سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

منبع خبر: رکنـا