امید حامدی‌فر که در تیم صنعت نفت چهره شد قرار بود ابتدای فصل اردوی تیم آبی را ترک کند تا باشگاه استقلال به جای وی ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرد اما این خرید جواد نکونام مثل خیلی از خریدها صید نشد تا سرمربی تیم استقلال دستور به بازگشت این بازیکن را […]

- این جوان، جواد را امیدوار کرد/ بازیکن خارجی قربانی انتخاب سرمربی استقلال شد

امید حامدی‌فر که در تیم صنعت نفت چهره شد قرار بود ابتدای فصل اردوی تیم آبی را ترک کند تا باشگاه استقلال به جای وی ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرد اما این خرید جواد نکونام مثل خیلی از خریدها صید نشد تا سرمربی تیم استقلال دستور به بازگشت این بازیکن را به اردوی تیم آبی دهد.

جواد نکونام پیش از این لیست خروجی خود بازیکن خریده بود. آرمان رمضانی در حالی که برای بازی در یک تیم جدید با استقلال فسخ کرده بود در آخرین لحظه با درخواست جواد نکونام به اردوی تیم برگشت به این خاطر که باشگاه به خاطر محدودیت بودجه نتوانست بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کند.

امید حامدی‌فر در بازی با تراکتور در جلوی خط دفاعی و کنار مهدی مهدی‌پور نمایش خوبی داشت. او خوب جنگید و توپ گیری کرد و سعی کرد در زمان حمله هم به تیم کمک کند. با این نمایش امید حامدی فر نظر جواد نکونام را به خود جلب کرد و بدون شک در بازی‌های آتی هم شانس زیادی برای بازی خواهد داشت.

جواد نکونام تا به این جای کار به خوبی از بازیکنان فصل گذشته تیم استقلال به بازی گرفته است. بازیکنانی که خیلی در تیم ریکاردو ساپینتو فیکس نبودند.

منبع: خبـر ورزشی