۱۳ محصول سایپا و ایران‌خودرو حراج شدند +جزئیات
۱۳ محصول سایپا و ایران‌خودرو حراج شدند +جزئیات

تسنیم نوشت: سامانه یکپارچه خودرو  به منظور عرضه و فروش خودروهای دو شرکت سایپا‌ و ایران خودرو و خودروهای مونتاژی به مشتریان راه اندازی شده است. در سامانه یکپارچه خودرو طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده و پیش‌فروش محصولات انجام می شود که هر کدام متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. مرحله نخست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه […]

- ۱۳ محصول سایپا و ایران‌خودرو حراج شدند +جزئیات

تسنیم نوشت: سامانه یکپارچه خودرو  به منظور عرضه و فروش خودروهای دو شرکت سایپا‌ و ایران خودرو و خودروهای مونتاژی به مشتریان راه اندازی شده است. در سامانه یکپارچه خودرو طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده و پیش‌فروش محصولات انجام می شود که هر کدام متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. مرحله نخست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو زمستان ۱۴۰۱ انجام و هزاران ایرانی برای خودروهای سایپا و ایران خودرو ثبت نام کردند. مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو اردیبهشت و خرداد برگزار شد. مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو قرار است به زودی با عرضه خودروهای جدید سایپا و ایران خودرو برگزار شود.

قرار است به زودی در دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت های خودروساز محصولات جدید خود را بفروش برسانند.
براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودرو قرار شده نوع جدیدی از نحوه عرضه خودرو در سامانه انجام شود تا در آن خودروساز علاوه بر فروش محصولات جدید مازاد تولیدات خود را نیز در سامانه یکپارچه بارگذاری کند.

بر همین اساس قرار است به زودی در دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت های خودروساز محصولات جدید خود را بفروش برسانند. البته باید این نکته را مورد توجه قرار داد که تعدادی از این محصولات جدید پیش از قیمت گذاری به فروش رسیده و خودروساز موظف شد بعد از ایفای تعهد در این محصولات مازاد را در سامانه یکپارچه به فروش برساند.

در مرحله قبلی فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو که از دوشنبه ۲۴ تا پنج شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد متقاضیان با مراجعه به سایت ۹ محصول شرکت های مدیران خودرو، کرمان موتور، خودروسازی ایلیا و سانیار موتور را انتخاب و ثبت نام کردند.

- ۱۳ محصول سایپا و ایران‌خودرو حراج شدند +جزئیات

- ۱۳ محصول سایپا و ایران‌خودرو حراج شدند +جزئیات

 

منبع: اطلاعات انلاین