طارمی کانون رقابت رئال و منچستر شد
طارمی کانون رقابت رئال و منچستر شد

رسانه اسپانیایی از رقابت دو غول فوتبال اسپانیا و انگلیس برای جذب ستاره ایرانی خبر داد.

به گزارش زیرنویس، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان این روزها بار دیگر به سوژه نقل و انتقالات فوتبالی تبدیل شده است. مهاجم ایرانی با درخشش در ترکیب پورتو در فصل گذشته و کسب جایزه آقای گلی لیگ پرتغال مشتریان بزرگ زیادی پیدا کرد.

میلان، اینتر، تاتنهام و سویا از جملات باشگاه هایی بود که نامش در کنار طارمی در تابستان گذشته مطرح شد ولی در نهایت ستاره ایرانی با اصرار باشگاه پورتو در لیگ پرتغال ماندنی شد.

اخیرا رسانه های انگلیس از توجه ویژه باشگاه منچستر یونایتد به مهدی طارمی خبر دادند. ستاره ایرانی چشم تن هاگ سرمربی هلندی شیاطین سرخ را گرفته است.

- طارمی کانون رقابت رئال و منچستر شد

امروز سایت «دِ ریل چمپس» اسپانیا در گزارشی از توجه باشگاه رئال مادرید و رقابت کهکشانی با منچستر یونایتد برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

این رسانه اسپانیایی نوشت: منچستر یونایتد با خریدهای خوب در تابستان امید می رفت یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد ولی نتوانست عملکرد خوبی تا اینجای فصل داشته باشد.

به همین خاطر باشگاه انگلیسی به فکر تقویت خط حمله اش افتاده و مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را زیرنظر دارد. این بازیکن مورد توجه رئال مادرید نیز است.

رئال به دلیل اینکه وینیسیوس جونیور و رودریگو در خط حملع نتوانستند از ابتدای فصل تاکنون عملکرد مورد انتظار را داشته باشند. به دنبال خرید یک مهاجم برای کمک به برزیلی ها است. طارمی گزینه مادریدی ها است ولی باید با منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن رقابت کند.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس