عضو هیئت‌رییسه فدراسیون فوتبال گفت: شادی پیروزی تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر برزیل باهیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

 

فدراسیون فوتبال, فوتبال - شادی پیروزی نوجوانان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور احسان اصولی، احسان کامیانی، محمد نوری، حسن تیموری و مسئولین باشگاه‌ها برگزار شد.

در ابتدای مراسم قرعه‌کشی، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال ضمن تبریک ویژه به همه مردم ایران بخصوص جامعه فوتبال و فوتسال بخاطر برد تاریخی و ارزشمندی که تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل کسب کرد، اظهار کرد: کام همه ایران شاد شد. شادی این پیروزی باهیچ چیزی قابل مقایسه نیست. این پیروزی ماحصل برگزاری اردوها، برنامه ریزی ساختاری، سازمانی و حمایت ویژه رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت‌رییسه، باشگاه‌ها و همه افراد و سازمان‌هایی که از این تیم حمایت کردند، است.

اصولی گفت: فضای فوتبال، فضای ورزش را پر رونق نگاه داشته و ماحصل آن میشود اتفاق ارزشمندی که رخ داد. برای این تیم در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت میکنم.

رییس کمیته فوتسال ادامه داد: امیدواریم همین وضعیت را در سطح ملی فوتسال و باشگاه‌ها داشته باشیم. در تیم‌های ملی فوتسال باید به جایگاهی برسیم که همچون گذشته باعث افتخار ایران و جامعه فوتسال شویم. ماحصل تلاش برنامه ریزی و همت باشگاه‌ها این شده که اکنون فوتسال ایران در آسیا و سطح جهان موفق است که امیدوارم دربازی‌های اسیایی در فروردین سال آینده شاهد درخشش آن‌ها باشیم. می‌خواهیم عنوان قهرمانی را مجددا به دست آوریم. در فوتسال و فوتبال هر چقدر پیش می‌رویم کار سختر می‌شود.

اصولی افزود: در بخش لیگ برتر تفاوت و روند رو به رشد محسوس است. مواردی در لیگ‌های فوتسال بود که رفع شد و این فصل شاهد بازتاب‌های بسیار مثبتی بودیم که نشان می‌دهد که با نظم و برنامه‌ریزی جایگاه لیگ ما بالاست و همانند مسابقات تیم ملی موردتوجه قرار دارد. جا دارد از همکارانم در سازمان لیگ فوتسال تقدیر و تشکر کنم.

اصولی در پایان گفت: نکته فنی و اساسی که وجود دارد تاکید و حمایت رییس و هیئت‌رییسه فدراسیون در راستای پشتوانه سازی تیم ملی فوتسال است. بر همین اساس برگزاری مسابقات در هر رده‌ای باعث می‌شود تا برترین‌ها انتخاب و در اردو‌ها حضور داشته باشند و در نهایت کادر فنی با فراغ خاطر فعالیت‌های مدنظرش را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا