به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جام‌جهانی ۲۰۲۳ تکواندو طی روز‌های ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی کره‌جنوبی با حضور تیم‌های استرالیا، برزیل، چین، ساحل عاج، هند، کره جنوبی، مکزیک، مراکش و تیم ملی کشورمان در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ برگزار خواهد شد. جلسه قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها برگزار شد […]

- قرعه سخت تکواندو ایران در جام‌جهانی / فینال زودهنگام با چین و کره

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جام‌جهانی ۲۰۲۳ تکواندو طی روز‌های ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی کره‌جنوبی با حضور تیم‌های استرالیا، برزیل، چین، ساحل عاج، هند، کره جنوبی، مکزیک، مراکش و تیم ملی کشورمان در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ برگزار خواهد شد.

جلسه قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. این دوره از مسابقات فردا سه شنبه با برگزاری مسابقات گروه بانوان آغاز می‌شود که تیم ایران با ترکیب ملیکا میرحسینی، یلدا، ولی نژاد و تینا مدانلو با قرعه‌ای دشوار به مصاف تیم ملی چین می‌رود. در صورت پیروزی مقابل چین، نمایندگان ایران مقابل کره جنوبی میزبان این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

چهارشنبه ۲۴ آبان در بخش تیمی آقایان، تیم ایران با ترکیب میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ابتدا تیم کره‌جنوبی را پیش‌رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار تیم‌های مراکش و برزیل پیکار می‌کند.

روز پایانی نیز رقابت‌ها در بخش میکس پیگیری می‌شود که یلدا، ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و ابوالفضل عباسی ابتدا با چین مبارزه می‌کنند و در صورت کسب پیروزی، برنده مبارزه تیم‌های کره جنوبی و برزیل را پیش‌رو خواهند داشت.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی و مهروز ساعی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا