براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری و سکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را در بر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش میدان را به همراه دارد. او ادامه داد: براساس […]

- مدارس این استان فردا (سه‌شنبه) تعطیل شد

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: تداوم پایداری و سکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را در بر گرفته و ابرناکی شدن، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش میدان را به همراه دارد.

او ادامه داد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک سامانه ناپایدار در ۲۴ ساعت آینده، پایداری جو کاهش می‌یابد و با کاهش غلظت آلاینده‌ها، وضعیت مناسبی در روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

شیشه‌فروش تأکید کرد: همچنان طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان از در منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه همه مصوبات قبلی این کارگروه همچنان پابرجاست، تصریح کرد: دستگاه‌های ناظر عضو کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان شبانه‌روزی درحال پایش منابع آلاینده، بررسی میدانی شرایط و برخورد با متخلفان هستند.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین