یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره وضعیت بیماری بیتا فرهی بازیگر شناخته شده سینما و بستری شدن او دربیمارستان توضیح داد.

 

 

به دنبال انتشار خبر بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان توسط بهاره افشاری، یاسمین خلیلی فرد نویسنده و دانش آموخته سینما درباره وضعیت بیماری این بازیگر توضیح داد.

او در پستی که در صفحه شخصی اش به شتراک گذاشت، نوشته است: «ضمن مشورت با خانم مهسا قریشی فرزند خانم فرهی عزیزمان تصمیم گرفتیم این پست را به اشتراک بگذاریم. خانم فرهی عزیز دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه یک عارضه ریوی سلامتی ایشان را در وضعیت بسیار پرخطری قرار داده‌اند.

خوشبختانه چند روزی است کمی بهترند.

آخرین وضعیت بازیگر مطرح سینما در بیمارستان

من امروز تلفنی با ایشان صحبت کردم. ما امیدواریم که بدنشان به این مبارزه با قدرت ادامه دهد و سلامتی‌اشان را به طور کامل به دست بیاورند. در حال حاضر در سی‌سی‌یو بستری هستند و فعلا باید بستری بمانند. خواهش می‌کنم به هر روشی که دوست و به آن اعتقاد دارید برایشان انرژی مثبت بفرستید. ما امیدواریم که خیلی زود این بیماری را پشت سر بگذارند.

بیتا فرهی (زاده ۱ فروردین ۱۳۳۷، تهران) بازیگر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته هنر از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا در سال ۱۳۵۹ است. برای بازی در هامون توسط ناصر چشم‌آذر به مهرجویی معرفی شده و به سرعت مورد پسند او برای بازی در نقش مهشید قرار گرفت.

همشهری آنلاین

+