در حادثه ای عجیب یک دستگاه تریلی به علت سرعت زیاد و عدم کنترل توسط راننده وارد یک خانه مسکونی در روستای کرگان شهرستان بستان آباد در آذربایجان شرقی شد.        رئیس هلال احمر بستان‌آباد روز دوشنبه با اعلام این خبر، زمان وقوع این حادثه را صبح امروز اعلام و اظهار کرد: برابر […]

در حادثه ای عجیب یک دستگاه تریلی به علت سرعت زیاد و عدم کنترل توسط راننده وارد یک خانه مسکونی در روستای کرگان شهرستان بستان آباد در آذربایجان شرقی شد.

 

تصویر هولناک از ورود تریلی به یک خانه مسکونی!

 

 

 رئیس هلال احمر بستان‌آباد روز دوشنبه با اعلام این خبر، زمان وقوع این حادثه را صبح امروز اعلام و اظهار کرد: برابر اعلام گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر آذربایجان شرقی مبنی بر وقوع تصادف در روستای مزبور، بلافاصله یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه امداد و نجات شیبلی به همراه سه نجاتگر به محل حادثه اعزام شد.

 

علی مرسلی ادامه داد: متأسفانه این حادثه ۲ نفر مصدوم دارد که توسط نیروهای امداد و نجات عملیات رهاسازی و انتقال آنها به مراکز درمانی به انجام رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تریلی با دیوار منزل مسکونی به شدت برخورد و وارد منزل شده است، افزود: یکی از مصدومان بانوی ساکن در منزل بود که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و مصدوم دوم آقای ۵۲ ساله راننده تریلی است که داخل خودرو محبوس شده بود که او نیز با ایمنی کامل توسط تیم نجات امداد و نجات هلال احمر با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات، رهاسازی شده و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل اورژانس شد.

 

مرسلی گفت: نجاتگران هلال احمر به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی صحنه اقدام به امدادرسانی کردند که با توجه به شدت حادثه، تیم پشتیبان نیز از شعبه بستان آباد به همراه سه نجاتگر به محل حادثه فراخوانده شدند.

مهر

+