واکنش به حذف محمدعلی گرایی ستاره کشتی ایران از المپیک پاریس
واکنش به حذف محمدعلی گرایی ستاره کشتی ایران از المپیک پاریس

محمدعلی گرایی به دلیل حواشی مسابقات جهانی صربستان، در حالت تعلیق به سر می‌برد و گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدت محرومیت او مطرح شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

 

اگرچه مسابقات جهانی کشتی فرنگی چندماهی است که به پایان رسیده اما حواشی این رقابت‌ها، محمدعلی گرایی را رها نکرده است. کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مسابقه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی بطری آب معدنی را به روی تشک پرتاب کرد و همین موضوع باعث شد تا کشتی برادرش با حریف ژاپنی برای مدتی به تعویق بیفتد. پس از این اتفاق ژاپنی‌ها با اعلام اینکه محمدعلی گرایی برادر محمدرضاگرایی عامل پرتاب بطری به روی تشک بوده خواستار برخورد با او شدند و در نهایت او از روی سکو به بیرون سالن هدایت شد. این اتفاق باعث شد تا اتحادیه جهانی کشتی محمدعلی گرایی را به صورت موقت تعلیق کند تا به این پرونده رسیدگی کند.

ابراهیم مهربان درباره آخرین پرونده محمدعلی گرایی در اتحادیه جهانی گفت: پس از این که ایمیلی از سوی اتحادیه جهانی به فدراسیون ارسال شد، ما هم دفاعیه خود را در رابطه با این کشتی‌گیر ارسال کردیم. اما تا به این لحظه هیچ نامه‌ای از اتحادیه جهانی مبنی بر محرومیت محمدعلی برای ما ارسال نشده است. صحبت از مدت زمان محرومیت گرایی گمانه‌زنی‌های رسانه‌هاست و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است.

پس از تعلیق این فرنگی‌کار ایران، گمانه‌زنی در مورد مدت زمان محرومیت گرایی مطرح شد، برخی از محرومیت یک ساله او صحبت می‌کنند که در این صورت گرایی حضور در المپیک پاریس را از دست خواهد داد و همین موضوع ممکن است پایان دوران ورزشی او را رقم بزند.

منبع: خبـر ورزشی