رای ابطال انتخابات هیات فوتبال یک استان چگونه نقض شد؟
رای ابطال انتخابات هیات فوتبال یک استان چگونه نقض شد؟

رسول باختر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد رد رای ابطال انتخابات هیات فوتبال کرمان، اظهار داشت: خواهان دعوایی را برای ابطال انتخابات هیات فوتبال کرمان مطرح کرده و علت این کار را هم اجرا نشدن یکی از مقررات اساسنامه دانسته بود. او پس از طرح دعوا در شعبه ۹۰ حکمی گرفت […]

رسول باختر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد رد رای ابطال انتخابات هیات فوتبال کرمان، اظهار داشت: خواهان دعوایی را برای ابطال انتخابات هیات فوتبال کرمان مطرح کرده و علت این کار را هم اجرا نشدن یکی از مقررات اساسنامه دانسته بود. او پس از طرح دعوا در شعبه ۹۰ حکمی گرفت و این شعبه ایراد را به قسمتی از پروسه انتخابات وارد دانست. متاسفانه به این دلیل که فدراسیون فوتبال به دلیل ایراد شکلی نتوانست به رای اعتراض درست و به جایی کند، حکم در همان مرحله بدوی قطعی شد‌. در نهایت با اعتراض ثالث نسبت به رای، موکل اقداماتی را انجام داد که متاسفانه شعبه ۹۰ بر حکم قبلی اصرار کرده و این اعتراض را وارد ندانست.

وی افزود: از انجاییکه ما در مرحله تجدیدنظر وکیل جهانشاهی، رئیس هیات کرمان بودیم مواردی را مطرح کردیم و با تجدیدنظر خواهی در دادگاه تجدیدنظر تهران توانستیم رای ابطال انتخابات را با استدلال‌های موجود در پرونده نقض کنیم.

وکیل رئیس هیات فوتبال کرمان در پاسخ به این سوال که آیا او فقط در مرحله تجدیدنظر وارد این پرونده شد، گفت: بله. ما فقط در دعوای دوم و تجدیدنظر وارد پرونده شدیم و قبل از آن فدراسیون فوتبال و همکاران من در پرونده حضور داشته و استدلال‌هایی داشتند.

باختر درخصوص اینکه آیا فدراسیون هم در این پرونده دفاعیات مناسبی ارائه کرد، گفت: فدراسیون در مرحله تجدیدنظر همکاری خوبی با ما داشت. البته ای کاش استدلال‌های مطروحه در مرحله تجدیدنظر را در همان دعوای اول مطرح می‌کردند که اگر چنین انجام می‌شد به احتمال بسیار زیاد همان شعبه ۹۰ نیز چنین رایی صادر کرده و ابطال انتخابات را رد می‌کرد تا کار به مراحل بعدی و اعتراض ثالث کشیده نمی‌شد‌.

پایان پیام/





منبع: فارس