از اعلام زمان مجمع کمیته ملی پارالمپیک تا بازگشت پارا تیروکمان به فدراسیون جانبازان
از اعلام زمان مجمع کمیته ملی پارالمپیک تا بازگشت پارا تیروکمان به فدراسیون جانبازان

به گزارش زیرنویس، دویست و سیزدهمین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در محل این کمیته و با دستور جلسه ارائه گزارش بازی های پاراآسیایی هانگژو و نیز تعیین تاریخ برگزاری مجمع عمومی کمیته برگزار شد. غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک ریاست جلسه را بر عهده داشت و پولادگر نایب رییس، کاظمی […]

به گزارش زیرنویس، دویست و سیزدهمین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در محل این کمیته و با دستور جلسه ارائه گزارش بازی های پاراآسیایی هانگژو و نیز تعیین تاریخ برگزاری مجمع عمومی کمیته برگزار شد.

غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک ریاست جلسه را بر عهده داشت و پولادگر نایب رییس، کاظمی پور نایب رییس بانوان، جوانمرد دبیر اجرایی، ماندگار فرد بازرس، اسبقیان، رضایی،کشفیا، مظلومی، اله کرمی و نصیری به عنوان اعضای هیات اجرایی، اشرفی مشاورعالی رییس، پاسوار مشاور و دستیار رییس، قاسمی مشاور رییس، نعمتی رییس کمیسیون ورزشکاران، حسینی مرادآبادی سرپرست فرهنگی و نیری مسئول حوزه ریاست نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست کارگری گزارشی ازچهارمین حضور جمهوری اسلامی ایران در بازی های پاراآسیایی ارائه داد و اعضای مجمع پس از بررسی، تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری را جهت برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک مشخص کردند. همچنین مقرر شد  بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون های تیراندازی با کمان و ورزش های جانبازان و توان یابان، موافقت وزیر محترم ورزش و جوانان و رای تمامی اعضای هیات اجرایی، ماموریت رشته پاراتیراندازی با کمان به فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان بازگردد.

پایان پیام/





منبع: فارس