به دنبال نتایج هفته‌های اخیر، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند اعضای تیم فوتبال را به میزان ده‌ درصد قرارداد جریمه کنند. همچنین از حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی نیز در این رابطه نظرخواهی شد. اعضای هیات مدیره بر این باور بوده و هستند که نتایج فعلی تیم تناسبی با پتانسیل فنی مجموعه […]

- جریمه گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها تایید شد/ راهکار ویژه باشگاه برای بخشیده شدن سرخ ها

به دنبال نتایج هفته‌های اخیر، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند اعضای تیم فوتبال را به میزان ده‌ درصد قرارداد جریمه کنند. همچنین از حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی نیز در این رابطه نظرخواهی شد.

اعضای هیات مدیره بر این باور بوده و هستند که نتایج فعلی تیم تناسبی با پتانسیل فنی مجموعه تیم و توانمندی‌های بازیکنان ندارد و این به معنای باور نسبت به ارزش‌های فنی و شخصیت قهرمانی اعضای تیم و تاکید بر آن است. برهمین اساس با نظر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مقرر شد، در صورت نتایج مناسب تیم در بازیهای آینده به ویژه راهیابی سرخپوشان ایران به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، این جریمه لغو شود. همانگونه که جرایم قبلی به دنبال نتایج مناسب تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ بخشیده شد.

همچنین بر خلاف شایعات و حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته با توجه به عملکرد روشن در سال‌های گذشته، بر توانمندی کادر فنی پرسپولیس به عنوان بهترین گزینه موجود و در نتیجه اعلام حمایت از سرمربی تیم تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اختلاف در باشگاه پرسپولیس به اوج رسید/ بمب ساعتی زیر پای گل‌محمدی و بازیکنان

منبع: خبـر ورزشی