به گزارش زیرنویس از اصفهان، امروزه اهمیت نمایشگاه‌ها به‌طور کامل به اثبات رسیده و از آن‌ جهت سالانه در همه کشورها نمایشگاه‌ها با عناوین و رویدادهای متنوع برگزار می‌شود که این فضا به عنوان شاهراهی برای عرصه تولیدات نوین، تجارت و مسیری برای معرفی محصولات مطرح است. نمایشگاه ابزاری مؤثر است که شرایط تعامل و […]

- برپایی نمایشگاه جامع کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب در اصفهان

به گزارش زیرنویس از اصفهان، امروزه اهمیت نمایشگاه‌ها به‌طور کامل به اثبات رسیده و از آن‌ جهت سالانه در همه کشورها نمایشگاه‌ها با عناوین و رویدادهای متنوع برگزار می‌شود که این فضا به عنوان شاهراهی برای عرصه تولیدات نوین، تجارت و مسیری برای معرفی محصولات مطرح است.

نمایشگاه ابزاری مؤثر است که شرایط تعامل و آشنایی تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر را فراهم می کند و در ایران با توجه به‌قرارگیری در تحریم ها برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی و صنعت آب و فاضلاب از روز ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در اصفهان برگزار می شود. این نمایشگاه با حضور ۱۱۵ شرکت فعال در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، کود و سم و نهاده، سیستم های آبیاری، تجهیزات گلخانه ای و تاسیسات آب و فاضلاب در چهار روز برگزاری میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی و کشاورزان است.

در بیست و دومین نمایشگاه جامع کشاورزی استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، فارس، زنجان، کردستان، لرستان، خوزستان، سمنان، مازندران، مرکزی و گیلان به عنوان مشارکت‌کننده حضور دارند.

برپایی جلسه شورای معاونین آب و خاک به ریاست معاون وزیر جهاد کشاورزی

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جلسه شورای معاونین آب و خاک سازمان های جهاد کشاورزی ۳۵ استان کشور در روز ۲۳ آبان ماه در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشاورزی به ریاست معاون وزیر جهاد کشاورزی در زمینه آب و خاک، صفدر نیازی تشکیل جلسه خواهد داد و با همکاری فعالان صنعت کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان، هماهنگی بازدید دو هزار نفر از کشاورزان نمونه استان از این رویداد نمایشگاهی در طول چهار روز صورت گرفته است.

همچنین در این نمایشگاه و در جهت افزایش کیفیت و ترویج آموزش‌های کاربردی برای کشاورزان، نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه به عنوان برنامه های جنبی برنامه ریزی شده است.

بیش از ۶۰ درصد از شرکت های حاضر در نمایشگاه کشاورزی امسال از استان اصفهان هستند و از جمله مشارکت کنندگان شاخص می توان از اصفهان پلاست، پلی رود اتصال، پایابسپارآریا، یاشیل قطره، سایان لوله، آب آفرین سیستم، سبزدشت ماشین، دلتا دشت، ثمن پلاست، ای ام سی، نوآوران گسترش سپاهان، نیروفراب پاسارگاد و زلال روداتصال نام برد.

این نمایشگاه در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقمندان است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین