سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درساعت ۰۲:۵۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یکدستگاه سواری ساینا بعلت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده بشدت برخورد می‌کند. وی ادامه داد: متاسفانه در این تصادف سنگین […]

- مرگ تلخ دختر ۶ ساله؛ باز هم دنده عقب گرفتن حادثه آفرید

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درساعت ۰۲:۵۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یکدستگاه سواری ساینا بعلت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده بشدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این تصادف سنگین سرنشین ساینا (دختر ۶ ساله) در دم فوت و دو نفر دیگر نیز (راننده ایسوزو و مادر دختر بچه) نیز مصدوم که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: ظاهرا این دختر به علت سرماخوردگی وتب شدید در حال انتقال به بیمارستان بوده که راننده ساینا از خروجی عبور و در حال دنده عقب برای اصلاح مسیر بوده که این حادثه تلخ روی می‌دهد.
سرهنگ جوانبخت اذعان داشت: بازهم یکبار دیگر یک حرکت غیر ضروری و دنده عقب راننده ساینا این حادثه را ایجاد کرد. علت و تخلفی که بارها پلیس درباره آن هشدار داده و خواسته بود که اگر رانندگان یک خروجی را رد کردند هیچگاه مبادرت به حرکت دنده عقب ننمایند، ولی بازه هم شاهد انجام این اقدام خطرناک از سوی برخی رانندگان هستیم.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خود رانندگان می‌بایست از حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها خودداری نمایند و دوم اینکه مسافران و سرنشینان خودروها به محض دیدن و اطلاع از این تخلف به راننده درباره خطرات ناشی از آن هشدار وتذکرات لازم بدهند تا جان آن‌ها به خطر نیافتد.

وی گفت: بی تفاوتی در مشاهده تخلفات و رفتارهای ناایمن ترافیکی نتیجه‌ای جز تصادف و بروز حوادث تلخ و ناگوار ندارد و به خود و دیگران آسیب‌های غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین