از آنجا که آثار کبودی روی بدن او وجود داشت پزشکان، پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. با حضور پلیس و تأیید صحت اظهارات پزشکان، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی هم پس از معاینه جسد، ضرب و جرح و آزار و اذیت پسرخردسال را تأیید کردند و […]

- رابطه نامشروع زن جوان با مرد غریبه به قتل پسـرش انجامید/ پزشکی قانونی هم ضربه به سر ،هم مسمومیت دارویی را تایید کرد

از آنجا که آثار کبودی روی بدن او وجود داشت پزشکان، پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. با حضور پلیس و تأیید صحت اظهارات پزشکان، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارشناسان پزشکی قانونی هم پس از معاینه جسد، ضرب و جرح و آزار و اذیت پسرخردسال را تأیید کردند و در گزارشی علت فوت کودک را ضربه به سر عنوان کردند.
به این ترتیب مادر مهیار به نام سمیرا تحت بازجویی قرار گرفت و در توضیح ماجرا گفت: چند سالی است که با همسرم اختلاف داشتم تا اینکه با مردی به نام بهروز آشنا شدم و یک روز با حالت قهر بچه‌ام را برداشتم و به خانه بهروز رفتم تا با او زندگی کنم. اما بهروز از همان روزهای اول پسرم را کتک می‌زد و آزار می‌داد تا جایی که آخرین بار آنقدر کتکش زد که جانش را گرفت.
پس از اظهارات سمیرا، بهروز بازداشت شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد سمیرا خودش عامل مرگ فرزندش بوده و در توضیح بیشتر گفت: بعد از طلاق همسرم در تهران مجردی زندگی می‌کردم تا اینکه در تلگرام با سمیرا که ساکن شهرستان بود، آشنا شدم.
او مدعی بود مطلقه است و با مادر و فرزندش زندگی می‌کند به همین خاطر از او خواستم تا تنها به تهران بیاید و با هم ازدواج کنیم. اما او ‌گفت نمی‌تواند از پسرش جدا شود به همین خاطر قبول کردم که فرزندش را هم بیاورد. بعد از توافق‌های اولیه خودم به شهرستان رفتم و آنها را به تهران آوردم و با هم زندگی می‌کردیم. در مدت دو ماهی که آنها پیش من بودند سمیرا مدام مهیار را کتک می‌زد و از آنجا که پسرش مبتلا به صرع بود تشنج می‌کرد و بیهوش می‌شد و سمیرا برای اینکه به هوش بیاید او را نیشگون می‌گرفت و بسیاری از نقاط بدن بچه به خاطر این موضوع کبود شده بود تا اینکه آخرین بار حال بچه بد شد و بعد هم در بیمارستان فوت کرد.
در حالی که رسیدگی به این پرونده در دادسرا تحت بررسی بود، کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کرد در آزمایش سم‌شناسی مشخص شده به کودک دارو خورانده شده است.
با تکمیل تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی به موضوع قتل به دادگاه ارسال شد، اما پیش از آن پرونده زنای محصنه سمیرا و بهروز به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای این جلسه پدر مقتول به جایگاه رفت و گفت: به خاطر اختلافات‌مان چند ماه جدا از هم زندگی می‌کردیم و همسرم با مهیار به خانه مادرش رفته بود تا اینکه متوجه شدم پسرم کشته شده است. اما بعد فهمیدم او در خانه مردی غریبه بوده است در حالی که هنوز همسر من بود، به همین خاطر از او شکایت دارم.
بعد از آن بهروز به جایگاه رفت و گفت: چون سمیرا به من گفته بود مطلقه است او را صیغه کردم و نمی‌دانستم به من دروغ گفته است.اما زن جوان منکر صیغه شده و گفت: ما هیچوقت با هم صیغه نشدیم اما در مدتی که در خانه‌اش بودیم ارتباطی با هم نداشتیم.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
دو متهم بزودی از جنبه قتل کودک نیز محاکمه خواهند شد.

۲۳۳۰۲

منبع: خبـرآنلاین