سونامی بزرگ در باشگاه پرسپولیس!/ واکنش مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی به طعنه های سنگین شایعه سازان
سونامی بزرگ در باشگاه پرسپولیس!/ واکنش مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی به طعنه های سنگین شایعه سازان

شایعه سازان در این چند وقت گذشته، به هر دری می زنند تا وضعیت باشگاه پرسپولیس را بحرانی جلوه دهند.

 

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان پس از همه اتفاقاتی که برای این تیم در فصل جاری رخ داد، بیشتر از همه یحیی گل محمدی را به کنج رینگ سوق داده است.

گل محمدی که از شرایط نقل و انتقالات و مسائل مالی باشگاه در فصل جدید فوتبال ایران رضایت ندارد و در این رابطه، واکنش های او با اعتراض، اعتصاب و چند مصاحبه طوفانی مشهود بوده، حالا تحت فشار قرار گرفته است.

شایعه سازان برای او حتی جانشین هم تعیین کرده اند و لابد در انتظار دیدار بعدی پرسپولیس هستند تا ببینند چه بلایی بر سر این تیم نازل می شود. واقعیت ماجرا اما چیست و آیا گل محمدی با پرسپولیس به انتهای خط رسیده است؟ کارنامه یحیی گل محمدی در چند سال گذشته به وضوح نشان می دهد که او موفقیت های زیادی به دست آورده و نامش در تاریخ مربیانی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته اند ثبت شده است. نیازی به یادآوری جام هایی که او گرفته نیست؛ چرا که همه چیز در این باره شفاف است.

در رقابت های لیگ برترِ این فصل نیز اگر به جدول نگاه و بازی های برگزار شده پرسپولیس را ورانداز کنیم، متوجه می شویم یحیی همچنان سرمربی تیم بالانشین است و لیگ آنقدر بالا و پایین دارد که هنوز زود است درباره قهرمان لیگ قضاوت کنیم. باشگاه پرسپولیس برای تحلیل اوضاع، کافی است یک لحظه به این مسئله فکر کند که اساسا امکان دارد پرسپولیس در این فصل جام نگیرد؛ این نکته بدیهی را همه می دانند که در قاعده و قانون فوتبال، هیچ تیمی در تاریخ همیشه و در همه حال قهرمان نمی شود. این قاعده نه فقط برای پرسپولیس که برای همه تیم های حاضر در لیگ وجود دارد؛ از جمله سپاهان و استقلال که قرار نیست «جام» در تمام فصول به این تیم ها برسد.

آن سونامی سنگین که بعضی ها منتظرند در باشگاه پرسپولیس رخ دهد، به نظر می رسد با عنایت به کارنامه یحیی گل محمدی و مدیریت او در تیمداری، انتظاری بی فایده است. نه گل محمدی باید چنین فرصتی به آنها بدهد، نه باشگاه باید فریب شرایط جدید را بخورد.

رقابت های فرسایشی لیگ ادامه دارد، جام حذفی به زودی در راه است و همه تیم ها نیز با یکدیگر در رقابت هستند. هنوز هیچ کس نمی داند قهرمان لیگ کدام تیم است و همچنان اعتقاد داریم هیچ تیمی نمی تواند هر فصل جام بگیرد. با قواعد و قوانین فوتبال کنار بیاییم و حقایق را همان طور که هست بپذیریم.

بیشتر بخوانید: سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی/ طوفان سخت در راه است؟

منبع: خبـر ورزشی