وحید قلیچ در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و نتایج اخیر این تیم اظهار داشت: واقعاً من چه چیزی در مورد وضعیت پرسپولیس بگویم؟ حرف‌هایی که الان همه می‌زنند را من چند ماه قبل و حتی سال‌های قبل گفتم. این تیم در زمین هیچ چیزی برای گفتن ندارد و مشکل آن هم شخص یحیی گل‌محمدی […]

- پرسپولیس بدون سرمربی باشد بهتر از این بازی می‌کند/ تا تیم سقوط نکرده، فکری برایش کنید/ این آقا را می‌شناختم که می‌گفتم به او پر و بال ندهید!

وحید قلیچ در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و نتایج اخیر این تیم اظهار داشت: واقعاً من چه چیزی در مورد وضعیت پرسپولیس بگویم؟ حرف‌هایی که الان همه می‌زنند را من چند ماه قبل و حتی سال‌های قبل گفتم. این تیم در زمین هیچ چیزی برای گفتن ندارد و مشکل آن هم شخص یحیی گل‌محمدی و بدون تاکتیک بودن تیمش است. به نظر شما پرسپولیس چه تاکتیکی مقابل سپاهان داشت؟ مقابل استقلال تاجیکستان چطور؟ مقابل ملوان و صنعت نفت چطور؟ باور کنید این بازیکنان را بدون سرمربی به زمین بفرستند و بگویند هرکاری دوست دارید در زمین انجام دهید بهتر از این بازی می‌کنند.

وی افزود: شما در طول این چند سال یک بازیکن را به من معرفی کنید که گل‌محمدی رو را از سطح یک به سطح دو رسانده باشد؟ مهدی عبدی را مفت دادند رفت، عیسی آل کثیر را مفت دادند رفت و بازی محمد عمری هم نابود شد چون سرمربی بالای سر تیم نیست که بداند از یک بازیکن جوان چطور در زمین استفاده کند. او در این سال‌ها هر نتیجه‌ای گرفته حاصل کار برانکو و اینکه بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد کسب شده و هنر گل‌محمدی نبوده است. هنر را مهدی تارتار انجام می‌دهد که با تیمی مثل ملوان این نتایج را گرفته است. در این سال‌ها چه اثری از گل‌محمدی روی پرسپولیس دیده‌اید به جز اینکه ماهی یک بار قهر می‌کند و چند نفر باید نازش را بکشند؟ چند مدیرعامل به خاطر این آقا عوض کردند؟ دیگر بس نیست؟

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: شما چه تاکتیکی در بازی پرسپولیس دیدید؟ در این ۴ بازی که تیم نتیجه نگرفت تغییری در سبک بازی تیم مشاهده کردید؟ در طول بازی دیده‌اید که دو تعویض انجام دهد و بر اساس شرایط بازی تغییر روش دهد و سبک بازی تیم را عوض کند تا نتیجه بگیرد؟ چیزی به اسم پلن دوم در تیم دیده می‌شود؟ ما این چیزها را می‌گوییم و می‌گذارند پای دشمنی تیم. همان سال‌های قبل هم اگر پنالتی‌ها و یک بر صفر بردن ها نبود تیم چطور می‌توانست قهرمان شود؟ در این چند سال ۵ تا بازی زیبا از پرسپولیس می‌توانید برای من مثال بزنید که به عنوان مخاطب فوتبال بگویید از آن لذت بردم؟

قلیچ افزود: چیزی که امروز در آینه می‌بینید من ماه‌ها و سال‌ها قبل در خشت خام دیده بودم که می‌گفتم به این آقا اجازه ندهید انقدر پرو بال بگیرد. در کنار پرسپولیس کارنامه‌اش را پر از جام کرد و از اسم پرسپولیس منفعت برد و برای تیم ناز هم می‌کند. همیشه اول فصل تیم‌ها دنبال این هستند که بر اساس لیست سرمربی بازیکن جذب کنند ولی پرسپولیس هرسال کل نقل و انتقالاتش درگیر این است که گل‌محمدی را راضی کند بماند و فرصت برای کار دیگری ندارد. این‌ها باعث می‌شود که تیم دچار حاشیه شود. بزرگترین حاشیه پرسپولیس خود اوست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الان این تیمی که جلوی ملوان و صنعت نفت ریپ می‌زند می‌خواهد برود عربستان با النصر بازی کند؟ این بازی را هم ببازد دیگر تیم صعود نخواهد کرد. چند وقت دیگر هم دربی را درپیش داریم که با این شرایط برد استقلال قطعی است. من واقعاً کیف می‌کنم بازی‌های استقلال را می‌بینم و جواد نکونام ببینید عجب تیمی ساخته است. امسال پرسپولیس بیشتر هزینه کرده است یا استقلال؟ من پرسپولیسی هستم ولی نباید خودمان را گول بزنیم. به نظرم با ادامه این روند پرسپولیس به سقوط آزادش ادامه می‌دهد و شاید حتی به نیمه دوم جدول برود. تا تیم سقوط نکرده بهتر است نسخه یحیی را بپیچند و به دنبال یک گزینه بهتر باشند. امسال هم از دست برود حداقل فصل بعد را داریم.

منبع: خبـر ورزشی