«تابناک با تو» – پدر جیجی حدید، پس از مقایسه اسرائیل با حزب نازی تهدید به مرگ شده است. محمد حدید ۷۴ ساله، در روز شنبه پستی را در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و پرچم اسرائیل را در کنار پرچم حزب نازی قرار داد. او در این پست که اکنون حذف شده، گفته است: […]

«تابناک با تو» – پدر جیجی حدید، پس از مقایسه اسرائیل با حزب نازی تهدید به مرگ شده است. محمد حدید ۷۴ ساله، در روز شنبه پستی را در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و پرچم اسرائیل را در کنار پرچم حزب نازی قرار داد.

او در این پست که اکنون حذف شده، گفته است: «حزب نازی، بر اساس برتری آریایی‌ها تأسیس شده و اسرائیل بر اساس برتری یهودیان پایه‌گذاری شده است.»

- مقایسه اسرائیل با حزب نازی و تهدید به مرگ شدن پدر جیجی حدید

 

او همچنین «اتاق‌های گاز» حرب نازی را با «بمباران منطقه‌ای» اسرائیل مقایسه کرد.

بعد از این پست محمد حدید که در یک خانواده فلسطینی در ناصره به دنیا آمده، خانواده او مجبور شدند شماره‌های تماس خود را پس از تهدید به مرگ به دلیل بیان مواضع سیاسی خود تغییر دهند.

در پاسخ، یاری کوهن از وزارت امور خارجه اسرائیل در توییتی گفته است: «این یک موضع سیاسی پیچیده و زیرکانه نیست. این فقط نفرت خالص است. شرم بر شما. این یک یهودستیزی وقیحانه است؛ خطوط قرمزی وجود دارد که نباید از آن‌ها عبور کنید.»

- مقایسه اسرائیل با حزب نازی و تهدید به مرگ شدن پدر جیجی حدید

 

این پست، تنها چند روز پس از آن منتشر شد که جیجی حدید توسط دولت اسرائیل به دلیل پست‌هایش در حمایت از مردم فلسطین مورد انتقاد قرار گرفت.

جیجی تصویری از جنگ منتشر کرده و گفته است: «در مورد رفتار دولت اسرائیل با فلسطینی‌ها هیچ ریشه یهودی وجود ندارد. محکوم کردن دولت اسرائیل یهودستیزانه نیست.»

جیجی و خانواده‌اش به دلیل حمایت از فلسطین تهدید به مرگ شده‌اند.

- مقایسه اسرائیل با حزب نازی و تهدید به مرگ شدن پدر جیجی حدید

 

خانواده حدید، از جمله بلا ۲۷ ساله و انور ۲۴ ساله، همگی مجبور شده‌اند که شماره‌های تلفن همراه خود را عوض کنند.

طبق گفته منابع آگاه، این خانواده پس از افشای شماره‌هایشان در فضای مجازی، تهدید‌ات وحشتناکی از طریق پیامک، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی دریافت کرده‌اند.

بلا حدید ۲۷ ساله، روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای مفصل در اکانت اینستاگرام خود خواستار اعمال فشار بر رهبران سیاسی شد تا «در دفاع از انسانیت و شفقت در کنار هم بایستند».

روزیاتو

+