میامی به رده سوم کنفرانس شرق صعود کرد/ قطار پیروزی های دنور متوقف نمی‌شود
میامی به رده سوم کنفرانس شرق صعود کرد/ قطار پیروزی های دنور متوقف نمی‌شود

در ادامه رقابت‌های فصل جدید بسکتبال ان بی ای صبح امروز دنور ناگتس صدرنشین کنفرانس غرب ۱۱۱_۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز را مغلوب و به نهمین برد فصل خود دست یافت. نیکولا یوکیچ سنتر مطرح این تیم با کسب سی و دو امتیاز، ۱۶ ریباند و نه پاس منجر به امتیاز نقش پر رنگی در پیروزی […]

- میامی به رده سوم کنفرانس شرق صعود کرد/ قطار پیروزی های دنور متوقف نمی‌شود

در ادامه رقابت‌های فصل جدید بسکتبال ان بی ای صبح امروز دنور ناگتس صدرنشین کنفرانس غرب ۱۱۱_۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز را مغلوب و به نهمین برد فصل خود دست یافت.

نیکولا یوکیچ سنتر مطرح این تیم با کسب سی و دو امتیاز، ۱۶ ریباند و نه پاس منجر به امتیاز نقش پر رنگی در پیروزی تیم خود داشت در آنسوی میدان، اما تلاش‌های پائول جورج فوروارد کلیپرز که ۳۵ امتیاز برای تیم خود به دست آورد ناکام ماند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز صدر نشین کنفرانس شرق ۱۳۲_۱۲۶ نتیجه را به ایندیانا پیسرز واگذار کرد. در این بازی جوئل امبید ستاره فیلادلفیا با کسب ۳۹امتیاز خوش درخشید، اما تلاش‌های او برای برد تیمش ناکام ماند.

در دیگر دیدار مهم امروز این رقابت‌ها میامی هیت تیم سوم کنفرانس شرق و نایب قهرمان فصل قبل ۱۱۱_۱۰۵ شارلوت هورنتس را شکست داد و ضمن دستیابی به هفتمین برد فصلش به رده سوم کنفرانس صعود کرد. جیمی باتلر فوروارد میامی با کسب ۳۲ امتیاز ستاره میدان بود و به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

دالاس ماوریکس تیم سوم کنفرانس غرب ۱۳۱_۱۱۰ نتیجه را به نیو اورلینز پلیکانز واگذار کرد و متحمل سومین باخت خود در فصل جاری شد برندون اینگرام و جردن هاوکینس هرکدام با کسب ۲۵ امتیار بیشترین نقش را در پیروزی پلیکانز ایفا کردند؛ و مینه سوتا تیمبرولوز ۱۰۴_۱۰۱ گلدن استیت وری یرز را از پیش رو برداشت کارل آنتونی فوروارد مینه سوتا با ۳۳ امتیاز، یازده ریباند و دو پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

در سایر دیدار‌ها آتلانتا، اوکلهاما، نیویورک، یوتا و و لس آنجلس لیکرز موفق به پیروزی برابر حریفانشان شدند.

در جدول رده بندی کلی این مسابقات فیلادلفیا، بوستون و میامی از کنفرانس شرق و دنور، مینه سوتا و دالاس در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. این رقابت‌ها بامداد فردا با هشت دیدار ادامه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران