زمانی که قارچ را از فروشگاه می‌خرید قارچ‌ها معمولا پیش از استفاده به قدری تمیز کردن نیاز دارند. مانند هر محصول تازه شما می‌خواهید مطمئن شوید که قارچ های‌تان عاری از هرگونه گل و لای و خاک هستند. با این وجود، با توجه به ماهیت ظریف قارچ اغلب در مورد بهترین راه برای تمیز کردن […]

زمانی که قارچ را از فروشگاه می‌خرید قارچ‌ها معمولا پیش از استفاده به قدری تمیز کردن نیاز دارند. مانند هر محصول تازه شما می‌خواهید مطمئن شوید که قارچ های‌تان عاری از هرگونه گل و لای و خاک هستند. با این وجود، با توجه به ماهیت ظریف قارچ اغلب در مورد بهترین راه برای تمیز کردن آن اختلاف نظر به وجود می‌آید.

 

آیا باید قارچ‌ها را بشویید؟

به گزارش مجله خبری صبح من، برخی افراد معتقدند که شستن قارچ‌ها می‌تواند باعث لزج و کم طعم شدن قارچ شود. این گروه از افراد تنها راه پاک کردن قارچ را خراشیدن آلودگی از روی قارچ یا کندن پوست قارچ‌ها می‌دانند. با این وجود، به گفته «الکس گوارناشلی» سرآشپز شستن قارچ‌ها اشکالی ندارد.

 

پاسخ سرآشپز به یک سوال: چگونه قارچ ها را بشوریم؟

 

گوارناشلی در ویدئویی که در اینستاگرام و تیک تاک منتشر کرده می‌گوید که از چاقو یا پارچه مرطوب برای پاک کردن کثیفی‌های قابل مشاهده از قارچ‌ها استفاده می‌کند اما اگر قارچ‌ها آلودگی خاصی داشته باشند آن‌ها را می‌شوید.

 

بله، شما واقعا می‌توانید قارچ‌های خود را بشویید. مرحله مهم این است پس از شست قارچ‌ها آن‌ها را خشک کنید و آن زمان آماده طبخ هستند. باید بلافاصله پس از شستن قارچ‌ها آن‌ها را بپزید زیرا شستشو می‌تواند به سلولی‌ها سطح قارچ آسیب برساند و باعث تغییر رنگ آن شود.

 

در حالی که بسیاری از افراد در تیک تاک می‌گویند هنوز ترجیح می‌دهند قارچ‌ها را پاک کرده یا پوست آن را جدا کنند یکی از کاربران در پاسخ به این سرآشپز گفت: «ممنون از این که این را گفتید. من همواره در مورد خیس شدن بیش از حد قارچ‌هایم نگرانی دارم».

 

 

البته اگر ترجیح می‌دهید همیشه می‌توانید از یکی از روش‌های دیگر برای تمیز کردن قارچ‌های خود استفاده کنید از جمله استفاده از یک برس نرم برای پاک کردن آرام آن یا حتی از تکنیکی که سرآشپز «امریل لاگاس» حمایت می‌کند استفاده کنید: «فرو بردن یک برس کوچک در آب. سپس قارچ را مسواک بزنید تا از حداقل آب برای تمیز کردن استفاده شود.»

صبح من

+