مدیران باشگاه منچستریونایتد که این فصل خط حمله‌ تیم‌شان قدرت لازم را نداشته و ضعیف عمل کرده است، قصد دارند در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه مهاجمی جدید را به ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ اضافه کنند و مهاجم ایرانی پورتو یکی از گزینه‌های اصلی آنها برای این منظور است. بر اساس گزارش پایگاه خبری «TeamTalk» […]

- آمادگی منچستریونایتد برای جذب طارمی/ ستاره ایران مشتری جدید پیدا کرد

مدیران باشگاه منچستریونایتد که این فصل خط حمله‌ تیم‌شان قدرت لازم را نداشته و ضعیف عمل کرده است، قصد دارند در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه مهاجمی جدید را به ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ اضافه کنند و مهاجم ایرانی پورتو یکی از گزینه‌های اصلی آنها برای این منظور است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «TeamTalk» انگلیس؛ باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با پورتو بر سر انتقال مهدی طارمی به جمع شیاطین سرخ است. طبق این گزارش؛ منچستری‌ها خود را آماده ارائه اولین پیشنهاد به پورتو برای جذب این مهاجم ۳۱ ساله می‌کنند که پیشنهادی ۸.۵ میلیون پوندی است.

باشگاه اینتر هم دیگر مشتری مهدی طارمی است. طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت»؛ مدیران باشگاه اینتر در حال ارزیابی وضعیت الکسیس سانچس و مارکو آرناتوویچ هستند که بر اساس آن تصمیم بگیرند که آیا در ماه ژانویه نسبت به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی پورتو اقدام کنند یا تابستان آینده.

طارمی ۳۱ ساله که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تاکنون در ۱۶۰ بازی برای پورتو به میدان رفته و آمار ۸۳ گل زده و ۵۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته. او این فصل هم در ۱۶ بازی، ۳ گل‌ به ثمر رسانده و ۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: خبـر ورزشی