آزمون: قلعه نویی مثل مورینیو رُک است
آزمون: قلعه نویی مثل مورینیو رُک است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سردار آزمون پیش از دیدار با هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سختی برای ما باشد، اما تمرکز زیادی برای این مسابقه داریم و اگر کارهایی که کادرفنی خواسته را انجام دهیم، شرایط آسان‌تر خواهد شد. امیدوارم فردا بتوانیم ۳ امتیاز […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سردار آزمون پیش از دیدار با هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سختی برای ما باشد، اما تمرکز زیادی برای این مسابقه داریم و اگر کارهایی که کادرفنی خواسته را انجام دهیم، شرایط آسان‌تر خواهد شد. امیدوارم فردا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و اولین برد را جشن بگیریم و در جام ملت های آسیا و در جام جهانی آینده با روحیه کاملی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد به تیم ملی نوجوانان هم تبریک بگویم، کاری کردند کارستان. ما بازیکنان بزرگسالان پشت تیم ملی نوجوانان هستیم و از همین جا حمایت خود را به نحو احسن انجام می دهیم و این وظیفه ماست. امیدوارم در آینده نتایج بهترین بگیرند و مایه افتخار باشند.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه با ۴۸ تیمی شدن جام جهانی ساده انگاری می شود و خیلی ها از حالا  ایران را جزو ۳۲ یا ۱۶ تیم برتر می دانند، در حالی که تیم امید ما در بازی های آسیایی به هنگ کنگ باخت، گفت: بازی در پایه با رده بزرگسالان زمین تا آسمان فرق دارد. همه با برنامه خاصی می آیند و نسبتا هم سطح هستند و فرق زیادی ندارند، اما در بزرگسالان یک مقدار تجربه ما بیشتر است. با این شرایط هیچ وقت مغرور نمی شویم و حرف های خود را باید در زمین بزنیم. همان طور که قلعه نویی می گوید اسم ها در زمین بازی نمی کنند. ما باید در زمین فوتبال تلاش کنیم و آن چیزی که وظیفه مان است را به نحو احسن انجام دهیم. فرقی ندارد جلوی افغانستان یا ژاپن یا همین تیم هنگ کنگ که فردا بازی داریم، قرار بگیریم با ۱۰۰ درصد توان می رویم و تنها چیزی که می‌خواهیم گرفتن ۳ امتیاز است.

آزمون در مورد سوال خبرنگاری که پرسید بازیکنان شاخص در تیم ملی زیاد هستند و امکان نیمکت نشین شدن آنها وجود دارد و با این حال جو تیم ملی را چطور می بینی، عنوان کرد: به سوال شما خیلی احترام می گذاریم و امیدوارم هیچ گاه این سوال را از بازیکن تیم ملی نپرسید. چرا؟ چون ما باشگاه نیستیم و در قالب تیم ملی یک کشور هستیم و هرکسی بهتر از سردار آزمون، طارمی داخل تیم ملی می آید وظیفه دارد که تمام جان خود را برای تیم ملی بگذارد. مربی هم کشور و تیم ملی اش را دوست دارد و هیچ زمان این خیانت را نمی‌کند که بازیکنان را از قصد کنار بگذارد. خدا را شکر الان مربی ما آدم رکی است. او و مورینیو رک هستند. امیدوارم نسل‌های آینده طوری تمرین و بازی کنند که بتوانند جای ما را پر کنند. الان ۱۰ سال است که فیکس بازی می‌کنم و امیدوارم از نسل‌های همین نوجوانان که بازی می‌کنند این کار را انجام بدهند. من جام جهانی نوجوانان را تجربه نکردم اما آنها آنقدر خوب هستند که الان در این سطح بازی می‌کنند، این خیلی حرف است. جواب من هم در نهایت این است هر کسی از من و طارمی و حتی بیرانوند بهتر است، بازی می‌کند.

پایان پیام/





منبع: فارس