طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان ذخیره استقلال قصد جدایی از این تیم را دارد چون با توجه به درخشش سیدحسین حسینی، به او بازی نمی‌رسد و از طرف دیگر می‌خواهد دوره سربازی خود را در ملوان سپری کند اما به نظر می‌رسد قضیه منتفی شده باشد چون بعد […]

- نکونام دستور داد این بازیکن باید بماند

طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان ذخیره استقلال قصد جدایی از این تیم را دارد چون با توجه به درخشش سیدحسین حسینی، به او بازی نمی‌رسد و از طرف دیگر می‌خواهد دوره سربازی خود را در ملوان سپری کند اما به نظر می‌رسد قضیه منتفی شده باشد چون بعد از ظهر چهارشنبه مدیران باشگاه این خبر را از کادر فنی شنیدند که جواد نکونام تاکید کرده است خالدآبادی را می‌خواهد و او حتماً باید در جمع آبی‌پوشان بماند روی همین اصل طرح جدایی او حداقل فعلاً منتفی شده و خالد آبادی ماندگار است.

حتی یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: وقتی سرمربی تیم دوست دارد این بازیکن را حفظ کند دیگر دلیلی برای جدایی وجود نخواهد داشت. از بابت بحث خدمت سربازی هم حتماً راهکاری وجود دارد تا خالدآبادی به صورت قانونی تا پایان فصل در جمع ما باقی بماند. جواد نکونام او را می‌خواهد و از نظر استقلال این بازیکن فروشی نخواهد بود چون سرمربی روی حفظ این مهره تاکید دارد.

منبع: خبـر ورزشی