اعتصاب در فوتبال ایران یک شوی فرمالیته است. بازیکنان استقلال هم امسال ۲ بار اعتصاب کردند اما آیا تا حالا دیده یا شنیده‌اید که در بازی‌های رسمی حاضر نشوند؟ پرسپولیسی‌ها هم امروز اعتصاب کردند تا پیام واضح خود را به گوش هیأت‌مدیره و مدیرعامل پرسپولیس برسانند؛ اینکه جریمه ۱۰ درصدی را قبول ندارند و بابت […]

پرسپولیس.فوتبال - پرسپولیسی‌ها پارسال هم اختلاف داشتند اما همه جام‌ها را گرفتند

اعتصاب در فوتبال ایران یک شوی فرمالیته است. بازیکنان استقلال هم امسال ۲ بار اعتصاب کردند اما آیا تا حالا دیده یا شنیده‌اید که در بازی‌های رسمی حاضر نشوند؟ پرسپولیسی‌ها هم امروز اعتصاب کردند تا پیام واضح خود را به گوش هیأت‌مدیره و مدیرعامل پرسپولیس برسانند؛ اینکه جریمه ۱۰ درصدی را قبول ندارند و بابت این جریمه خیلی ناراحتند. 

قبل از شروع جلسه سروش رفیعی تنها کسی بود که به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و از پیشکسوتان منتقد گل‌محمدی هم انتقاد کرد. بعد از جلسه پرسپولیسی‌ها در رختکن ، یحیی و سیدجلال و… رفتند و قرار شد بازیکنان فقط وزنه بزنند. این مسئله نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها نگران بازی با النصر هستند و از تمرینات غافل نخواهند شد اما در عین حال به شدت از جریمه ۱۰ درصدی ناراضی اند. بعد از ۴ بازی ضعیف پرسپولیس صدای بخشی از هواداران و پیشکسوتان درآمد و آنها عقیده دارند گل‌محمدی چیز جدیدی برای ارائه دادن به بازیکنان ندارد اما موافقان یحیی می‌گویند این افت‌های مقطعی برای هر تیمی پیش می‌آید و اساساً جریمه ۱۰ درصدی قانونی نیست چون مثلاً اگر پرسپولیس ۴ بازی پیاپی را ببرد، فقط پاداش به بازیکنان تعلق می‌گیرد و خبری از افزایش ۱۰ درصدی قراردادها نیست.

همه مسئله پرسپولیس این است که به بازی سرنوشت‌ساز با النصر عربستان نزدیک می‌شود وگرنه اختلاف کادرفنی با مدیران چیز جدیدی نیست و حتی پارسال که پرسپولیس قهرمان شد، یکسری اختلافات وجود داشت. همه دلسوزان پرسپولیس می‌گویند بهتر بود این دعواها، اختلافات و اعتصابات می‌ماند برای بعد از بازی با النصر و حتی دربی پایتخت. الان واقعاً زمان مناسبی برای این حرف‌ها و جریمه ۱۰ درصدی نبود. البته اگر پرسپولیس در ریاض نتیجه بگیرد، باشگاه مدعی می‌شود این مسئله به خاطر شوک مثبت حاصل از جریمه ۱۰ درصدی بود و اگر نتیجه نگیرد، کادرفنی می‌گوید باشگاه در بدترین شرایط کمکی به ما نکرد و حتی جریمه کرد. خلاصه این اختلاف باید حل شود چرا که پرسپولیس بازی‌های بسیار سختی دارد و حتماً باید مقابل النصر، الدحیل، استقلال و… نتیجه بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی