رونالدو باز هم مردم را عصبانی کرد/ یکی از همسایگان CR7؛ باغ من پر از گرد و خاک شده!
رونالدو باز هم مردم را عصبانی کرد/ یکی از همسایگان CR7؛ باغ من پر از گرد و خاک شده!

رونالدو مشغول ساخت عمارتی ۲۲ میلیون یورویی در زادگاهش است و همسایگان از طولانی شدن روند ساخت و ساز عصبانی هستند.

 

همسایگان از برنامه‌های کریستیانو رونالدو برای ساخت عمارت جدیدش در زادگاهش لیسبون ناراضی هستند و از طولانی شدن روند ساخت و ساز شکایت دارند.

به گزارش مارکا، این عمارت که در منطقه کاسکایس در غرب لیسبون واقع شده گران‌ترین خانه در پرتغال است و ارزش آن را ۲۲ میلیون یورو (۱۹.۲ میلیون پوند/ ۲۳.۹ میلیون دلار) تخمین می‌زنند. عمارت در چهار طبقه ساخته شده و نمایی تمام شیشه‌ای دارد که چشم‌اندازی بی‌نظیر را ارائه می‌کند. همچنین قرار است سینما، سالن بدنسازی و زمین تنیس و چهار سوئیت لوکس داشته باشد.

طبیعتاً ساخت چنین مجتمع پیچیده‌ای با مشکلاتی نیز همراه است. به گزارش مارکا، بودجه باید افزایش یابد و زمان تکمیل پروژه نیز طولانی‌تر شده، که همسایگان رونالدو از مورد آخر به شدت شاکی هستند. یکی از ساکنان کاسکایس گفت: «سه سال است که ساخت و ساز ادامه دارد. خانه آنقدر بزرگ است که شبیه بیمارستان است. خیابان من ماه‌ها است که بسته شده، باغ من پر از گرد و خاک است. همه اینها به دلیل کاخ رونالدوی فرعون.»

پیش‌بینی می‌شود که ساخت و ساز تا ژوئن ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد. رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۵ با النصر قرارداد دارد، به این معنی که او می‌تواند یک سال دیگر را صرف ایجاد تغییرات احتمالی در خانه کند تا در نهایت به میهن خود بازگردد. البته که همسایگان آینده او امیدوارند که اینطور نباشد و ساخت خانه هرچه زودتر به اتمام برسد.

منبع: خبـر ورزشی