به خطیر گفتم سقف قرارداد را مثل برخی تیم‌ها دور بزن!/ استقلالی‌ها به یک شرط قهرمان می‌شوند!
به خطیر گفتم سقف قرارداد را مثل برخی تیم‌ها دور بزن!/ استقلالی‌ها به یک شرط قهرمان می‌شوند!

سرمربی اسبق استقلال تهران گفت: در جریان اتفاقات استقلال هستم و می‌دانم آن‌ها تخلفی نکرده‌اند.

 

صحبت‌های اخیر یکی از مدیران پرسپولیس مبنی بر عدم رسیدگی شکایت شان از باشگاه استقلال به دلیل آنچه عبور از قانون سقف بودجه خوانده شده است و همچنین نتایج تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی علتی بود تا با «پرویز مظلومی» که مدت‌ها سکوت کرده بود صحبت کنیم.

مظلومی در ابتدا به تیم فوتبال نوجوانان اشاره کرد و گفت: واقعا باید به این تیم آفرین گفت. آنها نشان دادند که فوتبال ایران از چه ظرفیتی برخوردار است. من از زمان حضورم در کمیته فنی فدراسیون می‌دیدم که حسین عبدی چه مربی بادانشی است.

وی درباره شکست این تیم برابر انگلیس گفت: در آن بازی شروع خوبی داشتیم اما در ادامه بی‌جهت عقب کشیدیم ضمن اینکه باید یادمان نرود که تیم مقابل بسیار قدرتمند بود. ما از این گروه قطعا بالا می‌رویم اما مسئولان نباید این تیم را رها کنند و باید کاری کنند که این بچه‌ها پله پله بالا بروند.

سرمربی اسبق استقلال درباره دوری‌اش از فوتبال گفت: دلم را شکستند. هیچوقت دوست نداشتم از فوتبال که همه زندگی‌ام بود فاصله بگیرم اما برخی‌ها بی معرفتی کردند. این فوتبال نباید به اینجا می‌رسید. امروز همه به جان هم افتاده‌اند و مصاحبه و بیانیه جای مسایل مهم را گرفته است. ایکاش یادمان باشد که برد و باخت و قهرمانی ارزش این همه توهین را ندارد.

وی درباره استقلال گفت: این تیم عالی است. جواد نکونام با تمام مشکلاتی که تیمش داشت کاری کرده کارستان. آنها می‌توانند قهرمان شوند به شرطی که حمایت شوند. مدیران باشگاه باید از تیمی که بازیکنانش حاضر می شوند مبلغ قرارداد خود را کم کنند نهایت حمایت را داشته باشند.

مظلومی در پایان گفت: نمی‌دانم چرا عده ای از تخلف استقلال حرف می‌زنند. من در جریان تمام اتفاقات آنجا هستم. یک روز به شوخی به آقای خطیر گفتم شما هم سقف قرارداد را مثل برخی تیم‌ها دور بزن و نهایتا ۲ امتیاز از تیم کم می‌شود و ایشان گفت ما به قانون فدراسیون کاملا احترام می‌گذاریم و یک قدم هم از آن دور نمی‌شویم. شک نکنید که استقلال تمام کارهایش را بر مبنای قانون سقف قرارداد پیش برده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: رکورد جدید سرمربی بی‌اعصاب استقلال/ ساپینتو رمز قهرمانی را پیدا کرد

منبع: خبـر ورزشی