دادگاه عالی بریتانیا این هفته تصمیم گرفت که طرح حزب محافظه‌کار برای فرستادن مهاجران غیرقانونی به رواندا را «غیر قانونی» تلقی کند. لرد رابرت رید، رئیس دادگاه، گفت که رواندا سوابق ضعیفی در زمینه حقوق بشر دارد، اما انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در توافق آرسنال با این کشور ایجاد شود. نشان Visit Rwanda برای […]

- اسپانسر جنجالی قرمزها حذف نمی‌شود!/ واکنش غیرمنتظره به مسائل حقوق بشری

دادگاه عالی بریتانیا این هفته تصمیم گرفت که طرح حزب محافظه‌کار برای فرستادن مهاجران غیرقانونی به رواندا را «غیر قانونی» تلقی کند. لرد رابرت رید، رئیس دادگاه، گفت که رواندا سوابق ضعیفی در زمینه حقوق بشر دارد، اما انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در توافق آرسنال با این کشور ایجاد شود.

نشان Visit Rwanda برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ روی پیراهن‌های آرسنال ظاهر شد، اما این قرارداد در سال ۲۰۲۱ بازنویسی شد و ارزش آن ۱۰ میلیون پوند (۱۲.۵ میلیون دلار) در سال برای توپچی‌ها است. باشگاه ادعا می‌کند که این توافق در مورد ترویج گردشگری است و قصدی در حمایت از رهبری کشور یا هر یک از سیاست‌های آنها ندارد. آرسنال تنها نیست و پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ نیز قراردادهای اسپانسری با این سازمان منعقد کرده‌اند.

توپچی‌ها پس از تعطیلات بین‌المللی در ۲۵ نوامبر برابر برنتفورد به میدان می‌روند. آنها سپس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل باشگاه لنس فرانسه حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: درگیری سیاسی باشگاه‌های آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن/ این دیکتاتور حقوق بشر را نقض می‌کند!

منبع: خبـر ورزشی