خاکبان: ستاره‌ها تقسیم شده‌اند و شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود
خاکبان: ستاره‌ها تقسیم شده‌اند و شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود

دانیال خاکبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد روند برگزاری رقابت‌های لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: امسال سی‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با حضور ۷ تیم از ۱۸ آبان ماه استارت خورد. در هفته اول تک بازی بین گچساران و نفت آبادان برگزار شد. در لیگ امسال تمام تیم‌ها مجور شدند که تیم […]

دانیال خاکبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد روند برگزاری رقابت‌های لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: امسال سی‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با حضور ۷ تیم از ۱۸ آبان ماه استارت خورد. در هفته اول تک بازی بین گچساران و نفت آبادان برگزار شد. در لیگ امسال تمام تیم‌ها مجور شدند که تیم زیر ۲۰ سال هم داشته باشند و طبق برنامه صبح‌ها رده جوانان با هم رقابت می‌کنند و عصرها هم همان تیم‌ها در رده بزرگسالان به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: تیم‌های رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت آبادان، نفت امیدیه، نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی تیم‌هایی هستند که در لیگ امسال حضور دارند. بازیکنان مطرح امسال در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این امر موجب شده تا شاهد بازی‌های خوب و باکیفیتی در لیگ برتر باشیم. با توجه به اینکه مسابقات بعد از سال‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود هم با استقبال روبرو شده است، چون این اتفاق برای تیم‌های شهرهای مختلف بسیار جذاب است.

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: چندین سال بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شد و برای ما سخت بود که بازی‌ها را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم، اما با حمایت باشگاه‌ها و تلاش‌های فدراسیون این امر محقق شد. به نظرم کیفیت مسابقات به صورت رفت و برگشت بهتر خواهد بود. واکنش‌ها نسبت به این تصمیم مثبت است و امیدوارم تا پایان همین شرایط ادامه پیدا کند. 

خاکبان درمورد مدعیان قهرمانی لیگ امسال، تصریح کرد: رعدپدافند، نفت و گاز امیدیه، پالایش نفت آبادان  و دانشگاه آزاد از مدعیان قهرمانی هستند، اما از سایر تیم‌ها همچون نوفلاح و نفت و گاز گچساران هم نمی‌توان به سادگی گذشت. لیگ امسال کیفیت بسیار بالایی دارد و فکر می‌کنم شاهد بازی‌های بسیار نزدیکی باشیم.

پایان پیام/





منبع: فارس