جریمه بازیکنان پرسپولیس منطقی نیست
جریمه بازیکنان پرسپولیس منطقی نیست

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به جریمه ۱۰ درصدی سرخپوشان پایتخت واکنش نشان داد.

 

به گزارش زیرنویس، حمید علی عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتصاب سرخپوشان به خاطر جریمه ۱۰ درصدی اظهار کرد:  این موقع فصل جریمه ۱۰ درصدی  اصلا منطقی نیست، درست نیست که بازیکنانش این مقدار جریمه شوند. معتقدم که می‌ توانستند این قضیه را بهتر مدیریت کنند.

علی عسگری درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای اعتراض خود را به مدیریت باشگاه اعلام کردند، گفت: تصمیم درستی هیئت مدیره باشگاه نگرفته است که ۱۰ درصد بازیکنان را جریمه کردند.  به هر حال خیلی اشتباه است، چون این تیم در شرایطی نیست که بازیکنانش جریمه شوند. اگر لازم بود  تلنگری به بازیکنان بخورد راه‌های دیگری هم بود. همچنین به شخصیت بازیکنان برمی خورد که در این شرایط جریمه هم می شوند.‌ ای کاش این اتفاق رخ نمی‌داد. تیم پرسپولیس بازی آسیایی هم دارد و این تیم نباید تمرکزش را از دست بدهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با این شرایط می‌توانند برابر تیم النصر موفق شوند، بیان کرد: بازی سختی است و نمی‌شود گفت موفق می‌شوند یا نه! من مطمئنم اگر بتوانند شرایط را به شکلی فراهم کنند که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی وضعیتشان بهتر شود در نهایت می‌توانند یک نتیجه خوب بگیرند. اما اینکه الان بخواهند جریمه کنند و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی زیر فشار باشند و در این بازی دشوار حاضر شوند یک مقدار سخت است.

او درباره اظهارات مرتضی فنونی زاده مبنی بر اینکه پیمانه گل محمدی پر شده است و باید از تیم پرسپولیس کنار برود، گفت: با تمام احترامی که برای این بزرگوار قائل هستم، اما فنونی زاده  از لحاظ فنی در جایگاهی نیست که درباره گل محمدی نظر بدهد.  بخواهیم یا نخواهیم گل محمدی از لحاظ آماری بهترین مربی لیگ است.  او شرایط   سختی را می‌گذراند. تیمی که چند سال است که قهرمان می‌شود، توقعات از این تیم بالا می‌رود وقتی یک مقطع  نتیجه نگیرد مشکل پیش می‌آید. اما اصلا درباره این موضوع نباید صحبت کرد که یحیی برود و شخص دیگری جایگزینش شود.

او ادامه داد: اگر قرار باشد یحیی گل محمدی از تیم پرسپولیس جدا شود باید خیلی شیک و سر فرصت مناسبی این اتفاق بیفتد و نباید اصلا در این مقطع درباره این موضوع صحبت کرد.

علی عسگری درباره آینده تیم پرسپولیس و اینکه این تیم می‌تواند از بحران خارج شود، گفت: تیم پرسپولیس یک مقدار بدشانسی هم آورده است و ۲، ۳ بازیکنان تاثیرگذارش را به خاطر مصدومیت از دست داده است و در زمان نقل و انتقالات هم نتوانست خوب عمل کند و وقتی بازیکن هم نداشته باشد شرایط برایش سخت می‌شود. به نظرم جریمه ۱۰ درصدی اشتباه بود و باید این تیم را از لحاظ روحی و روانی خیلی کمک کرد تا بتواند خودش را نگه دارد و اگر امتیازی در این مقطع لیگ از دست بدهد در پایان لیگ برای قهرمانی  به دردسر می‌افتند.

باشگاه خبرنگاران