به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در حالی که قرار بود بازیکنان پرسپولیس بعد از استراحتی ۲ روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز گذشته تمرینات خود را از سر بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان این تیم با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر به حضور در تمرینات نشدند. گمانه‌زنی‌های زیادی […]

اعتصاب پرسپولیسی‌ها امروز شکسته می‌شود؟
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در حالی که قرار بود بازیکنان پرسپولیس بعد از استراحتی ۲ روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز گذشته تمرینات خود را از سر بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان این تیم با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر به حضور در تمرینات نشدند.

گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص صورت گرفت و حتی برخی مدعی شدند که ناراحتی بازیکنان به دلیل عدم حمایت مدیریت باشگاه از آن‌ها بابت اتفاقات هفته‌های اخیر و درنظر گرفتن جریمه ۱۰ درصدی بوده است.

گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها درخواست دیدار دوباره با درویش را دارند تا تکلیف طلب‌های خود را روشن کنند. 

شب گذشته بود که پرسپولیسی‌ها با انتشار متنی بلند بالا «رضا درویش» و مدیریت باشگاه را مورد انتقاد قرار دادند تا مشخص شود اختلاف بین طرفین به بالاترین سطح خود طی روز‌های اخیر رسیده است.

البته روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد زمان آغاز تمرینات و برنامه آماده‌سازی تیم برای دیدار با النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به زودی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد و باید دید آیا امروز اعتصاب سرخپوشان شکسته خواهد شد یا همچنان باید شاهد دوری شاگردان گل‌محمدی از تمرینات در این روز‌های حساس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا