سرهنگ موسی بزرگی ۲۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران خستگی و خواب‌آلودگی را عامل بروز این سانحه برشمرد و اظهار کرد: بامداد امروز در کیلومتر ۷۰محور دامغان به سمنان سانحه تصادف دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل بار چوب موجب فوت دو تن از هموطنان و جراحت تعدادی دیگر از مسافرین شد. وی […]

- تصادف مرگبار اتوبوس و بنز

سرهنگ موسی بزرگی ۲۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران خستگی و خواب‌آلودگی را عامل بروز این سانحه برشمرد و اظهار کرد: بامداد امروز در کیلومتر ۷۰محور دامغان به سمنان سانحه تصادف دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل بار چوب موجب فوت دو تن از هموطنان و جراحت تعدادی دیگر از مسافرین شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که بامداد امروز رخ داد راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی مقصر شناخته شد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: بامداد امروز و پس از اعلام خبر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خادمین مردم در مجموعه پلیس راه استان سمنان با حضور به موقع در صحنه نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان و انجام فعالیت های فنی و تخصصی در راستای ایمن سازی صحنه تصادف به منظور جلوگیری از حوادث بعدی ناشی از آن اقدام کردند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه که بین اتوبوس اسکانیا که از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود و کامیون بنز که حامل بار چوب بود دو نفر از هموطنان عزیزمان جان‌باخته و تعدادی نیز مجروح شدند.

سرهنگ بزرگی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان از رانندگان به ویژه رانندگان ناوگان مسافربری خواست که با رعایت سرعت مطمئنه و صبر و بردباری و داشتن استراحت کافی حافظ سلامت خود و دیگر مسافرین باشند.

بیشتر بخوانید:

مرگ عجیب نوعروس ۳۵ روز بعد از ازدواج‌

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین