به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه‌نیا فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور قدیم سعادت شهر به مرودشت حوالی محله بوکان، بلافاصله عوامل انتظامی به همراه سایر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند. وی اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سواری پژو پارس […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه‌نیا فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در محور قدیم سعادت شهر به مرودشت حوالی محله بوکان، بلافاصله عوامل انتظامی به همراه سایر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سواری پژو پارس دارای ۴ نفر سرنشین (دو خانم و دو کودک) که در این مسیر در حال تردد بوده بنا به دلایلی از مسیر اصلی منحرف و با تیر چراغ برق حاشیه جاده برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد ادامه داد : متاسفانه در این حادثه راننده ۳۴ ساله به همراه دو فرزند ۷ و ۱۲ ساله‌اش به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین ۶۵ ساله نیز مجروح و روانه بیمارستان می‌شود.

سرهنگ “زنگنه‌نیا” با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و به هیچ عنوان حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و همچنین قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچگاه رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

منبع خبر: رکنـا