به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت کشور آلمان امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز اسلامی هامبورگ و نهادهای تابعه به ظن اقدام علیه نظم عمومی مورد بررسی و ۵۴ مرکز در ۷ ایالت فدرال مورد بازرسی قرار گرفتند. در این بیانیه بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعاهایی علیه فعالیت‌های مرکز […]

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت کشور آلمان امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز اسلامی هامبورگ و نهادهای تابعه به ظن اقدام علیه نظم عمومی مورد بررسی و ۵۴ مرکز در ۷ ایالت فدرال مورد بازرسی قرار گرفتند.

در این بیانیه بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعاهایی علیه فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ مطرح شده است.

در این بیانیه اعلام شده است که مقامات امنیتی در حال بررسی ادعاها مبنی بر حمایت این مرکز از فعالیت‌های حزب الله لبنان هستند.

بیانیه مذکور اضافه می‌کند که در این عملیات ضربتی که صبحگاه امروز با مشارکت حدود ۵۰۰ پلیس انجام شد، وسایل الکترونیکی جهت بررسی ضبط شده اند.

در این بیانیه از قول «نانسی فایرر» وزیر کشور آلمان بدون اشاره به ادامه جنایت‌های جاری اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه ادعا شده است: تبلیغات ضداسرائیلی را تحمل نمی‌کنیم! باید بسیار هوشیار باشیم و اقدامات جدی انجام دهیم. به همین دلیل قاطعانه در حال تحقیق هستیم.

گفتنی است که برلین تا کنون هیچگونه دلیل و یا سند و مدرکی در ارتباط با ادعای خود علیه حزب الله لبنان ارائه نکرده است.

این در حالیست که یهودیان در بسیاری از نقاط جهان به ویژه در کشورهای غربی تا کنون بارها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین تجمعات اعتراض آمیزی برگزار کرده اند.

منبع: مـهر