تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه شب در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه چهار بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت. درست دقایقی بعد از این بازی خبری حاشیه‌ای از اردوی تیم ملی فوتبال ایران به بیرون مخابره شد. بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد: به منظور حفظ اتحاد […]

- یاغی تیم‌ ملی ایران جام ملت‌ها را از دست داد؟/ تبعات سنگین در انتظار ستاره پرسپولیسی

تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه شب در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه چهار بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت.

درست دقایقی بعد از این بازی خبری حاشیه‌ای از اردوی تیم ملی فوتبال ایران به بیرون مخابره شد.

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد: به منظور حفظ اتحاد تیمی و در پی رفتار غیرحرفه‌ای احمد نوراللهی و با تصمیم کادر فنی، این بازیکن از تیم ملی کنار گذاشته شد.

کنار گذاشتن احمد نوراللهی به رفتار حاشیه‌ای او پس از خط خوردن از فهرست ۲۳ نفره بازی با هنگ کنگ بر می‌گردد. او که با تصمیم امیر قلعه‌نویی نامش در فهرست این مسابقه جایی نداشت، حاضر نشد همراه با بازیکنان دیگر روی سکو بنشیند و به عبارت ساده‌تر قهر کرد!

قلعه‌نویی که همواره و در تمام سال‌هایی که مربیگری کرده نشان داده با این رفتارهای حاشیه‌ای بازیکنان مقابله می‌کند، دستور به اخراج هافبک دفاعی تیمش گرفت.

حالا به نظر می‌رسد هافبک دفاعی تیم ملی که در پست خود رقیبان سرسختی را پیش رو دارد باید چمدان‌هایش را جمع کرده و به امارات برگردد.

اما آنچه مشخص است به طور حتم این رفتار نوراللهی تبعات سنگینی را برای وی به همراه خواهد داشت و او معلوم نیست تا چه زمانی دیگر رنگ اردوی تیم ملی را ببیند.

احمدنور تیم ملی را در سفر به تاشکند همراهی نخواهد کرد و به طور حتم او باید بابت این رفتاری که در پیش از بازی با هنگ کنگ انجام داد، عذرخواهی کند در غیر این صورت هیچ بعید نیست با توجه به ترافیک شدیدی که در پست هافبک دفاعی در تیم ملی وجود دارد، او جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد! هر چند تجربه ثابت کرده با وساطت بزرگترها و یک عذرخواهی ساده بار دیگر همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

یکی از نزدیکان تیم ملی در این باره گفت: نظم و انضباط از هر چیز دیگری مهم‌تر است و رفتار حاشیه‌ای که نوراللهی انجام داد باعث شد تا امیر قلعه‌نویی تصمیم به کنار گذاشتن وی بگیرد.

بیشتر بخوانید: علت اخراج نوراللهی از اردوی تیم ملی مشخص شد

منبع: خبـر ورزشی