تاثیر عجیب رونالدو روی هالند
تاثیر عجیب رونالدو روی هالند

به گزارش زیرنویس، ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی یکی از ۳ فوتبالیست برتر دنیا در سال ۲۰۲۳ است. ستاره منچستر سیتی ملقب به بچه غول در جدیدترین مصاحبه اش درباره الگوی ورزشی اش صحبت کرده است. هالند در این زمینه، گفت: وقتی بچه بودم همیشه بازی های کریستیانو رونالدو را تماشا می کردم. حرکات تکنیکی […]

به گزارش زیرنویس، ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی یکی از ۳ فوتبالیست برتر دنیا در سال ۲۰۲۳ است. ستاره منچستر سیتی ملقب به بچه غول در جدیدترین مصاحبه اش درباره الگوی ورزشی اش صحبت کرده است.

هالند در این زمینه، گفت: وقتی بچه بودم همیشه بازی های کریستیانو رونالدو را تماشا می کردم. حرکات تکنیکی او را در محوطه جریمه زیرنظر می گرفتم. او با دو یا سه حرکت به منطقه مورد نظرش می رسید.

- تاثیر عجیب رونالدو روی هالند

وی افزود: او به نوعی با مدافعان مبارزه می کرد. شما باید پاس های دقیق را یاد بگیرید در این صورت نمی توانید گلزن خوبی باشید. رونالدو برای من الهام بخش بود.

هالند عنوان کرد: حرکات رونالدو باورنکردنی است. او به شکلی جالب گلزنی می کرد. همه این اتفاقات وقتی به خوبی انجام می شد که حرکات ریزی را در محوطه جریمه انجام می داد تا مدافعان را گول بزند.

پایان پیام/

 





منبع: فارس