از وقتی قلعه نویی به تیم بازگشته شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی بیشترین تعداد بازی را در قلب دفاع تیم ملی انجام دادند و این نفرات معمولا به صورت چرخشی در تیم ملی بازی می کردند. بعد از اتفاق تلخی که برای پورعلی‌گنجی در بازی با قطر رخ داد و این […]

- نظر مثبت قلعه‌نویی روی زوج محبوب اسکوچیچ/ چند ستاره باید روی نیمکت بنشینند!

از وقتی قلعه نویی به تیم بازگشته شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی بیشترین تعداد بازی را در قلب دفاع تیم ملی انجام دادند و این نفرات معمولا به صورت چرخشی در تیم ملی بازی می کردند.

بعد از اتفاق تلخی که برای پورعلی‌گنجی در بازی با قطر رخ داد و این بازیکن ره دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد،شجاع و کنعانی زادگان مطابق انتظار به عنوان دو مدافع میانی اصلی تیم ملی در بازی مقابل هنگ کنگ بازی کردند و نمایش خوبی هم داشتند.

این دو که زوج محبوب اسکوچیچ هم بودند و بیشترین تعداد بازی را در کنار هم در زمان سرمربی کروات انجام دادند،انتخاب‌های اصلی قلعه نویی برای قلب دفاع تیم ملی هستند و به نظر می رسد در شرایط فعلی آن‌ها در جام ملت‌های آسیا هم به صورت فیکس بازی خواهند کرد.

در کنار شجاع و محمد حسین ،نفراتی مثل حزباوی جوان،دانشگر و مجید حسینی هم در تیم ملی حضور دارند و به تیم ملی دعوت می شوند. با این حال این بازیکنان جایی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارند و باید در جام ملت‌ها هم روی نیمکت بنشینند.

منبع: خبـر ورزشی