تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در سومین بازی خود از مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف تیم نیوکالدونیا رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه ۵-۰ به سود شاگردان حسین عبدی خاتمه پیدا کرد. حسین عبدی برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب ایران استفاده کرد:  آرشا شکوری حسام نفری  […]

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در سومین بازی خود از مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف تیم نیوکالدونیا رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه ۵-۰ به سود شاگردان حسین عبدی خاتمه پیدا کرد.

حسین عبدی برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب ایران استفاده کرد: 

آرشا شکوری حسام نفری  عرفان درویش‌عالی  نیما اندرز (‘۵۶- رضا غندی‌پور)   علیرضا همایی‌فرد (‘۶۷- ابوالفضل ذلیخایی)   ابوالفضل زمانی  امیرمحمد رزاق‌نیا  یعقوب براجعه  ماهان صادقی  ابوالفضل موردی (‘۵۶- محمد عسگری)   اسماعیل قلی‌زاده (‘۴۶- کسری طاهری)

آتش‌بازی بچه‌یوزهای ایران در جام جهانی/ یوزهای جوان حریف اسپانیا شدند

لئوناردو لوپز نیز از نفرات زیر در این بازی استفاده کرد:

نیکولاس کوتران  وادیرا هانیه گِرِگوری دیکو اینینه هونا  بایرون گوهوپه (‘۵۷- رونالد گانیانه)   جایثرم اوپا آنتونی لِوی (‘۵۷- دیوید کاما) جین‌ایوس سایکو(‘۷۴- سیمون یو)   باپتیسته کوتران  نوما پامانی  سیپانه کائزه

آتش‌بازی بچه‌یوزهای ایران در جام جهانی/ یوزهای جوان حریف اسپانیا شدند

داور مسابقه: ایوو نیگل مندز چاوز (بولیوی)

نوجوانان ایران در دقیقه ۱۷ توسط  امیرمحمد رزاقی‌نیا روی ارسال ماهان صادقی با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند.

ایران در دقیقه ۲۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اسماعیل قلی‌زاده این فرصت را از دست داد.  

امیرمحمد رزاقی‌نیا در دقیقه ۳۴ باز هم موفق به گلزنی شد. ضربه سر ابوالفضل موردی روی کرنر پس از برخورد به وادیرا هانیه مقابل پای رزاقی‌نیا افتاد و این بازیکن در گلزنی دبل کرد تا شاگردان عبدی با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم ایران به گل رسید و این بار رضا غندی‌پور در دقیقه ۷۶ روی ارسال فرار یعقوب با ضربه سر گل سوم ایران را با شوت محکم به ثمر رساند.

حملات شاگردان حسین عبدی ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۶+۹۰ رضا غندی‌پور هم موفق به دبل گلزنی شد و ایران را به گل چهارم رساند.  

در وقت‌های اضافی ایران باز هم به گل رسید و این بار در دقیقه ۸+۹۰ کسری طاهری گل پنجم را وارد دروازه نیوکالدونیا کرد تا در پایان ایران با نتیجه پرگل ۵-۰ برنده بازی باشد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با این نتیجه در گروه سوم شد و در مرحله بعد به مصاف اسپانیا خواهند رفت.

منبع: خبـر ورزشی