جام جهانی زیر ۱۷ سال| صعود ایران به عنوان تیم سوم با برتری مقابل نیوکالدونیا
جام جهانی زیر ۱۷ سال| صعود ایران به عنوان تیم سوم با برتری مقابل نیوکالدونیا

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به میزبانی ورزشگاه جالاک هاروپات باندونگ به مصاف نیو کالدونیا رفت که این بازی با برتری ۵ بر صفر ایران تمام شد.  با این نتیجه ایران ۶ امتیازی شده […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به میزبانی ورزشگاه جالاک هاروپات باندونگ به مصاف نیو کالدونیا رفت که این بازی با برتری ۵ بر صفر ایران تمام شد. 

با این نتیجه ایران ۶ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس و برزیل به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعدی شد.

با نتایج امروز به احتمال فراوان ایران در مرحله بعدی باید به مصاف مراکش، صدرنشین گروه A برود.

داور: ایوو مندز(بولیوی) 

کمک‌ها: کارلوس تاپیا و راجر اوریانا(بولیوی) 
کارت زرد: علیرضا همایی‌فرد از ایران/ اینینه هونا از نیو کالدونیا 

کارت قرمز:

گل: امیر محمد رزاقی‌نیا(۱۷ و ۳۴) رضا غندی‌پور(۷۶) محمد عسگری(۶+۹۰) و کسری طاهری(۸+۹۰) برای ایران 
ترکیب ایران: آرشا شکوری،عرفان درویش عالی،حسام نفری،نیما اندرز(۵۶_ محمد عسگری)،علیرضا همایی فرد،امیر محمد رزاقی نیا،ابوالفضل زمانی(۸۲_ علیرضا شریفی)، یعقوب براجعه،ماهان صادقی(۶۸_ ابوالفضل ذلیخایی)، اسماعیل قلی زاده(۴۶_ کسری طاهری) و ابوالفضل موردی(۵۶_ رضا غندی‌پور) 

سرمربی: حسین عبدی 

ترکیب نیوکالدونیا: نیکولاس کوتران، بایرون گوهوپه(۵۷_داوید چاما) گرگوری دیکو، وادریا هانیه، اینینه هونا، نوما پامانی(۶۸_ کیلیان ویاکو)، باپتیست کوتران(۶۸_ جین فیلیپ آنجکستین)، آنتونی لوی(۵۷_ رونالد انگانیانه)، جیسریم اوپا، جین یوس سایکو(۷۴_ سیمون یو)، پائول کائزه 
سرمربی: لئوناردو لوپز 

شرح گل‌ها 

دقیقه ۱۷
اسماعیل قلی زاده با ارسال پاس در عمق ماهان صادقی را به توپ رساند و ارسال چیپ این بازیکن از سمت چپ با ضربه سر امیر محمد رزاقی‌نیا به گل اول ایران تبدیل شد. 

دقیقه ۳۴ 
ارسال کرنر نیما اندرز از سمت راست با ضربه سر ابوالفضل موردی همراه شد و در ادامه رزاقی‌نیا با یک ضربه نوک پای دقیق گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶ 
این بار ارسال یعقوب براجعه از سمت چپ سبب شد رضا غندی‌پور با یک ضربه سر دقیق گل سوم را وارد دروازه نیوکالدونیا کند.

دقیقه ۶+۹۰ 
ارسال ذلیخایی از سمت چپ با ضربه سر کسری طاهری به تیر افقی دروازه حریف برخورد کرد و در ادامه پس از یک کش و قوس درون محوطه جریمه نیو کالدونیا، محمد عسگری با یک ضربه پای چپ محکم گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۸+۹۰ 
کسری طاهری در مصاف تک به تک با کوتران توپ را به گوشه سمت راست دروازه نیوکالدونیا فرستاد تا به این شکل گل پنجم ایران به ثمر برسد. 

ایران در دقیقه ۲۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد. در این لحظه داور بولیویایی پس از برخورد پای هونا به صورت اسماعیل قلی‌زاده به سراغ سیستم VAR رفت و با بررسی این حرکت برای تیم کشورمان پنالتی گرفت. خود قلی‌زاده پشت این ضربه ایستاد اما توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان حریف به تیر 
عمودی سمت چپ زد. 

در بازی همزمان نیز برزیل ۲ بر یک انگلیس را مغلوب کرد‌ تا با تفاضل بهتر از ایران و ضعیف‌تر نسبت به سه شیر راهی مرحله بعدی شود. کائو الیاس(۴۳) و دا ماتا(۵۴) برای سلسائو و جوئل اندالا(۷۱_ پنالتی) برای انگلیس موفق به گلزنی شدند.

پایان پیام/





منبع: فارس